Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو  در مورد شرایط تیمش، اظهار کرد: با تمام شدن نیم‌فصل نخست، سه روز به بازیکنانم استراحت دادیم و بعد از آن تمریناتمان را دوباره شروع کردیم؛ بچه‌ها از لحاظ بدنی آماده هستند؛ در بازی آخر دو محروم داشتیم که برای پلی‌آف مشکل محرومیت آن‌ها برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید را به ما نداده و گفته باید با همین نفرات ادامه دهید. افزود: تا الان چند فوتسالیست اصفهانی برای پیوستن به ترکیب تیم، تست داده‌اند البته بازیکنانی که مدنظر داشتیم به تیم‌های دیگری رفتند، مثل دو گلر خوبی که به تیم‌های آبادان و مس رفسنجان پیوستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با بیان این موضوع که هدف ما قهرمانی است، خاطرنشان کرد: از زمانی که تیم با نام سپیدرود بسته شد، هدف قهرمانی بود و بعد از آن هم که به نامی‌نو تغییر یافت از هدف ما چیزی کم نشد؛ سختی‌های زیادی را در این راه متحمل شدیم به جرأت می‌توانم بگویم تنها تیمی بودیم که بحران‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتیم ولی خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی به‌دست آوریم.

یاری با اشاره به اینکه انتظار داریم هواداران برای تشویق تیم به سالن بیایند، گفت: در نخستین بازی بعد از تعطیلات، جمعه ۱۲ بهمن ماه- مهمان دختران کویر کرمان هستیم و بازی بعدی ۱۹ بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود که انتظار داریم علاقه‌مندان به فوتسال مخصوصاً بانوان برای دفاع از تیم شهر خودشان به سالن بیایند؛ ما هم با تمام وجود بازی می‌کنیم که به فینال برسیم.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل کمبود تماشاچی، دور بودن راه سالن ۲۵ آبان است و اگر این سالن در شهر بود قطعاً تماشاگران بیشتری برای تشویق می‌آمدند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در پاسخ به اینکه آیا برای رفت و برگشت هواداران به سالن، وسیله‌ای درنظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: برای بازی مقابل حفاری، وسیله‌ نقلیه‌ای درنظر گرفته شد که با استقبال فوق‌العاده‌ای هم روبه‌رو شد و برای دو بازی حساس دیگری که پیش‌رو داریم قطعاً باشگاه اقداماتی در این خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

 

باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید نداد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم