Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در شرايطي که سفر امير قطر به بيروت شايعاتي درباره تامين هزينه اجلاس سران عرب در بيروت توسط قطر ايجاد کرده است، سفير قطر در لبنان اين شايعه را تکذيب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از شبکه الکوثر، «محمدحسن جابر الجابر» سفير قطر در لبنان در مصاحبه اي مطبوعاتي برخي خبرهاي منتشر شده مبني بر اين که دوحه هزينه برگزاري نشست توسعه اقتصادي و اجتماعي سران عرب را در بيروت به عهده گرفته است تکذيب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيشتر برخي رسانه ها اعلام کرده بودند دوحه هزينه هاي برگزاري نشست اقتصادي سران عرب را در لبنان بر عهده گرفته و در بانک مرکزي اين کشور سپرده گذاري کرده است.
پايگاه لبنان فايلز با انتشار خبري در اين باره نوشت: امير قطر تمام هزينه هاي نشست بيروت را پرداخت خواهد کرد.
منابع شرکت کننده در نشست توسعه اقتصادي عربي در بيروت به صداي لبنان گفته بودند: شيخ تميم بن حمد امير قطر تمام هزينه هاي برگزاري اين نشست را برعهده گرفته است و علاوه بر کمک ها به برخي از وزارتخانه ها يک ميليارد دلار در بانک مرکزي لبنان سپرده گذاري کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت هزينه بيروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، گفته می‌شود دبیران شورای امنیت، مشاوران امنیت ملی، معاونان نخست وزیر، روسای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیش از یکصد کشور جهان در این نشست حضور یافته‌اند.

سخنرانی ویدیویی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه آغازگر رسمی این اجلاس خواهد بود.

قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن سخنرانی در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود داشته باشد.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیات اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس، دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی پولکووا سن پترزبورگ گفت که در سخنرانی خود در اجلاس مقام‌های امنیتی کشورها و نیز نشست مرتبط با گروه بریکس، موضوعاتی همچون لزوم احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود.

احمدیان خاطرنشان کرد:‌ این ۲ اجلاس از این منظر مورد توجه جمهوری اسلامی ایران هستند که وجه اشتراک آنها، تلاش برای تقویت نگاه چندجانبه‌گرایانه و مقابله با انحصار غربی در حوزه امنیت و دیگر عرصه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص امنیتی منطقه و حوادثی که امروز در دنیا می‌گذرد، از جمله مسأله فلسطین، ظلمی که به مردم غزه می‌شود و تجاوزهایی که رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران داشته است، نگاه ویژه‌ای به این اجلاس داریم و تلاش می کنیم نگاه خودمان را در این اجلاس بیان کنیم و شرایطی را برای احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز به همراه برخی مقام‌های عالی رتبه اطلاعاتی و امنیتی، احمدیان را در این اجلاس همراهی می‌کند.

در محورهای اصلی اجلاس سن‌پترزبورگ قرار است موضوعاتی ازجمله مبارزه با تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، مهاجرت های غیرقانونی و دفاع غیرنظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در اجلاس سن‌پترزبورگ، همچنین چهار نشست با عناوین "تضمین امنیت اطلاعات در جهان نوظهور چند قطبی (تهدیدها و فرصت ها)"، "حفظ هویت ملی و ارزش های سنتی برای حفظ امنیت صلح و ثبات بین المللی"، "همکاری های بین المللی برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی" و "مسائل حفاظت از جمعیت در درگیری‌های نظامی و شرایط اضطراری با ماهیت طبیعی و غیرطبیعی" برگزار شود.

همچنین درحاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از محصولات و تولیدات نظامی، فناوری های پیشرفته، امنیت اطلاعات و مقابله با چالش های جدید و انرژی هسته ای نیز برپا شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند