Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از وضع فعلی تعطیلی دولت، واکنش‌های گسترده‌ای را در میان مشمولین برنامه مهاجرتی داکا به دنبال داشته است. بلن سیسا، از مشمولین برنامه مهاجرتی داکا معتقد است ترامپ قصد دارد با حمایت از مهاجرانی که خواستار زندگی در آمریکا هستند، به عنوان گروگان در چانه زنی هایش با دموکرات‌ها برای دریافت بودجه ساخت دیوار مرزی مورد استفاده قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من نمی‌دانم رئیس جمهور تاریخ را نادیده می‌گیرد یا آنچه را که سال گذشته رخ داده، فراموش کرده است. اگر او واقعا به مهاجران و جوانان بدون اسناد هویتی اهمیت می‌دهد پس چه معنی دارد که از آن‌ها برای پیشبرد اهدافش در ساخت دیوار مرزی استفاده می‌کند.

این مهاجر جوان ادامه داد: بسیار ناراحت کننده است فردی که اختیار این کشور را در دست دارد به چیزی جز تقسیم مردم آمریکا از طریق گروگانگیری جوانان مهاجر فکر نمی‌کند.

ترامپ سال گذشته خواستار لغو برنامه مهاجرتی داکا شده بود. برنامه موسوم به داکا در زمان دولت قبلی آمریکا (سل ۲۰۱۲) برای حمایت از جوانانی که بدون اسناد هویتی و مهاجرتی به آمریکا آمده‌اند، اجرایی شد. این برنامه باعث شد این مهاجران از آمریکا اخراج نشوند و فرصت کار و تحصیل در این کشور را داشته باشند.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به دموکرات‌ها پیشنهاد کرد در ازای تامین بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری ساخت دیوار مرزی، برنامه مهاجرتی داکا را که قصد لغو آن را دارد، به مدت ۳ سال دیگر تمدید کند.

در همین حال، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا پیشنهاد ترامپ برای برون رفت از وضع تعطیلی دولت را مردود دانست. وی در یک پیام توئیتری نوشت: «این رئیس جمهور بود که در وهله اول تصمیم گرفت به شکل فردی قانون داکا و وضع مهاجرتی تی پی اس را لغو کند؛ پیشنهاد برگرداندن این حمایت‌ها در ازای ساخت دیوار، مصالحه نیست، گروگان‌گیری بیشتر است».

ترامپ در اعتراض به موافقت نکردن کنگره با تصویب بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری ساخت دیوار مرزی، از تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۸ اقدام به تعطیلی دولت کرده است. تعطیلی دولت ترامپ که رکورد طولانی‌ترین تعطیلی دولت را در تاریخ آمریکا زده، وارد پنجمین هفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی دولت آمریکا دونالد ترامپ بحران پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!