Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کارلوس کی‌روش موفق شدند با گل‌های علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه به پیروزی ۲ بر صفر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیه ۵۳ این مسابقه سید مجید حسینی با خطا روی  محسن الغسانی سبب شد تا داور مکزیکی (سزار راموس) اعلام پنالتی کند، اما درخشش علیرضا بیرانوند سبب شد تا دروازه‌بان با تجربه کشورمان پنالتی احمد مبارک را دفع کند تا همگان به یاد پنالتی رونالدو مقابل بیرانوند بیفتند.

این پنالتی، زودترین پنالتی جام هفدهم بود که شاگردان کی روش به عمانی‌ها تقدیم کردند تا در جام ملت‌ها رکوردزنی کنند، اما علی بیرو خوب عمل کرد و توپ را گرفت. همچنین دقیقه ۳۸:۵۵ نیز نخستین پنالتی ایرانی‌ها در جام بدست آمد که اشکان دژاگه باتجربه بر خلاف کانو (کاپیتان تیم ملی عمان) ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کرد و سبب شد تا دومین گلش در جام ملت‌ها را به ثمر رساند.

یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی چین دیدار می‌کند.   وحید امیری از ایران و ژانگ لینپنگ از چین به دلیل محرومیت در این مسابقه حاضر نیستند. این مسابقه پنج شنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند +فیلم

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان + تصاویر

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف چین می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند

ورزشگاه کپه داغ محل بازی تیمهای ملی ایران و ترکمنستان است که این ورزشگاه برای اولین بار میزبان بازی تیم ملی کشورمان خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان قبلا دو بار در ورزشگاه دولتی عشق آباد با ترکمنستان بازی کرده و یک بار مساوی کرده و یک بار شکست خورده است. در ضمن یک بار هم در ورزشگاه داش آغوز که توپلومی نام دارد، برابر ترکمنستان مساوی کردیم.

در این بازی ظرفیت 10 هزار نفری ورزشگاه کاملا پر شد و این بازی پرتماشاگرترین بازی در تاریخ بازیهای این ورزشگاه بود. البته ترکمن ها در ورزشگاه کپه داغ از ایران میزبانی می کنند که یک ورزشگاه 26 هزار نفری است. با این حال آن ها بزرگتر از این هم ورزشگاه داشته اند و ورزشگاه المپیک ترکمنستان حدود 45 هزار نفر ظرفیت دارد. ایران در این ورزشگاه در اولین بازی خود، اولین برد برابر ترکمنستان در خاک این کشور را جشن خواهد گرفت.

ورزشگاه کپه داغ تا به حال بیشتر از 23100 نفر به چشم خود ندیده است و این تعداد تماشاگر در بازی عمان و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی 2018 به ورزشگاه رفته و بازی را دیدند اما این بار ایران رکورد تماشاگر را در این بازی خواهد شکست.

ورزشگاه المپیک صفرمراد ترکمن باشی با ظرفیت 45 هزار نفر ورزشگاه کپه داغ با ظرفیت 26503 نفر ورزشگاه عشق آباد با ظرفیت 20 هزار نفر ورزشگاه توپلومی داش آغوز با ظرفیت 10 هزارنفر ورزشگاه توپلومی بلخان آباد با ظرفیت 10 هزار نفر

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس (فیلم)
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند