Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@04:52:53 GMT

حکم محکومیت کرباسچی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۵۸۶



حکم قطعی یک سال حبس تعزیری غلامحسین کرباسچی امروز به اجرا درآمد.

به گزارش مشرق، غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری محکوم گردید که این حکم با اعتراض وکیلش مواجه شد.

پس از بررسی این پرونده در دادگاه به استناد ماده ٥٠٠ قانون مجازات اسلامی در تاریخ ٢٢-٥-٩٧ حکم قطعی صادر و امروز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی سال گذشته در حاشیه مراسمی در اصفهان اظهاراتی توهین آمیز نسبت به شهدای مدافعان حرم داشت که با اعتراضات وسیع مردمی در سراسر کشور مواجه شد و دستگاه قضا به این موضوع ورود کرد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه سال گذشته از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خبر داد و گفت: نسبت به اظهارات این فرد که جنبه جزایی داشته اعلام جرم و پرونده تشکیل شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه ۵ خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان