Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-18@23:20:58 GMT

پیام معنادار AFC به شاگردان کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۵۸۸



تیم ملی ایران موفق شد با دو گل از سد عمان بگذرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر عمان به برتری دست پیدا کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف چین شود. شاگردان کارلوس کی روش در کنار عملکرد موفق علیرضا بیرانوند در مرحله گروهی گلی دریافت نکرده‌اند و شب گذشته هم شاهد کلین شیت و مهار پنالتی توسط این سنگربان بلندقامت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه رسمی AFC با انتشار فیلم واکنش بیرانوند روی پنالتی زودهنگام در دیدار مقابل عمان نوشت: «آخرین باری که تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا به چهار کلین شیت رسید آنها به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند. ایران ممکن است برای این اتفاق به آزمون که به بیرانوند کمک کرد مدیون باشد.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید

درحال‌حاضر سه فیلتر Unread ،All و Groups در دسترس قرار گرفته است که در بالای صفحه چت ظاهر می‌شوند.

به گزارش دیجیاتو، طبق پست جدیدی که واتس‌اپ در وبلاگ خود منتشر کرده، درحال‌حاضر سه فیلتر ارائه شده است که بالای صفحه چت‌ها نمایش داده می‌شوند:

All: گزینه پیش‌فرض و اصلی است که شامل تمام پیام‌ها می‌شود.

Unread: با انتخاب این گزینه، پیام‌هایی که توسط شما به‌عنوان «خوانده‌نشده» ثبت شده‌اند یا پیام‌هایی که آن‌ها را هنوز باز نکرده‌اید، نمایش داده خواهند شد.

Groups: یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران که با انتخاب آن، تمام پیام‌های مربوط به گروه‌ها نمایش داده خواهند شد. همچنین زیرگروه‌های مربوط به Communities نیز با انتخاب این گزینه نمایش داده خواهند شد.

ساماندهی سریع‌تر چت‌ها با فیلتر‌های واتس‌اپ

متا در پست خود توضیح می‌دهد که با وجود این فیلترها، کاربران قادر خواهند بود چت‌های خود را راحت‌تر ساماندهی کرده و مکالمات مهم خود را پیدا کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران نمایش داده می‌شود و طی هفته‌های آینده در دسترس تمام افراد قرار خواهد گرفت؛ بنابراین اگر هنوز به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اید، احتمالاً باید زمان بیشتری منتظر باشید.

تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، نسخه دیگری از این قابلیت با نام Folders را به کاربران خود ارائه کرده است که در آن کاربران می‌توانند با ساخت پوشه‌های مختلف، چت‌های خود را براساس موضوعات دلخواه ساماندهی کنند.

متا در چند وقت گذشته مشغول توسعه قابلیت‌های متفاوتی برای سرویس پیام‌رسان خود بوده است و احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها به اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی متا مربوط می‌شود. طبق گزارشی که اوایل این هفته منتشر شده بود، ظاهراً برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند که با وجود آن، کاربران از طریق اپلیکیشن می‌توانند با هوش مصنوعی Meta AI تعامل داشته باشند. غول شبکه‌های اجتماعی همچنین ظاهراً قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اینستاگرام نیز ارائه کند.

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس