Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگلویه و بویراحمد گفت: هرگونه اقدامات پیشگیرانه و ملاحظات درمانی در حوزه اعتیاد باید جنبه اجرایی و عملیاتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز ( 1 بهمن ) در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید به اینکه برنامه های حوزه اعتیاد باید خروجی محور باشد، اظهار داشت: سبک خدمات درمانی، مبارزه با عوامل تشدید کننده اعتیاد و درگیر بودن خانواده ها در فرایند پیشگیرانه و درمان باید کاربرد اجرا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ارائه آمارها در حوزه کشف و ضبط  مواد مخدر و اعتیاد زمانی خوب است که کاهش توزیع، مصرف و گرایش به مواد مخدر را داشته باشیم، تصریح کرد: اگر قرار باشد در این رابطه کارگروهی تشکیل شود باید خبره، دلسوز و عملیاتی باشد.


احمدی ادامه داد: این کارگروه که برش استانی از کارگروه کشوری است باید با تحلیل و مطالعات حوزه اعتیاد و خانواده چند عامل که تهدید کننده تر بوده را جستجو و راه عملیاتی برای مقابله با آن را که خروجی و نتیجه محور باشد ارائه دهد. 


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، باید فضاها و یا بناهای مخروبه یا قدیمی شهرها که بسترساز اعتیاد هستند کنترل شود، گفت: چنین فضاهایی اگر متعلق به دستگاه های اجرایی باشند باید اقدامات لازم در ساماندهی و مدیریت آن انجام گیرد.

 

وی به سبک پیشگیرانه در روستاهای در معرض خطر اعتیاد در استان تاکید کرد و گفت: اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در این روستاها مورد توجه باشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س آسیب های اجتماعی استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گرایش به مواد مخدر استاندار کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند