Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدرزاه رئیس سنجش آموزش پزشکی از ثبت نام دستیاری پزشک پژوهشگر سال ۹۸ خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا ۲ اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت دستیاری پزشک پژوهشگر سال ۹۸ افزود: ظرفیت پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در سال ۹۸ در ۴۰ مرکز تحقیقات دانشگاه‌های علوم پزشکی ۵۵ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده گفت: مصاحبه دستیاری پزشک پژوهشگر در روز‌های ۳ و ۴ خرداد ماه سال ۹۸ انجام می‌شود و دوره تحصیلی پذیرفته شدگان از اول مهرماه سال بعد آغاز می‌شود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به نحوه ثبت نام داوطلبان افزود: فرم ثبت نام در سایت مرکز توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد و متقاضیان باید فرم‌ها را برای ثبت نام تکمیل کنند.

وی اظهار کرد: پذیرش دستیاران پزشک پژوهشگر بر اساس ظرفیت استعداد‌های درخشان یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره‌های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه‌های کشور انجام می‌شود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: برنامه آموزشی پزشک پژوهشگر جدید نیست و ترکیبی از دوره تخصصی یا فوق تخصص یا فلوشیپ بالینی است که دوره تحقیقاتی به ان اضافه شده است و قوانین دوره آموزش تخصص یا فوق تخصص و فلوشیپ‌های بالینی مشمول پزشک پژوهشگر نیز می‌شود.

حیدرزاده بیان کرد: برنامه آموزش و تحقیق دستیار پزشک پژوهشگر باید در چهارچوب مصوبه‌های معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت باشد همچنین برنامه باید نتیجه همفکری و هماهنگی رئیس مرکز تحقیقاتی میزبان و مدیر گروه بالینی مربوطه تدوین شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت سنجش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سیدعلی ترابی در اولین جلسه برنامه ریزی هفتمین دوره جشنواره گیلاس این شهرستان با اعلام اینکه اخیرا این جشنواره در تقویم رویداد گردشگری کشور به ثبت رسید اظهار کرد: این دوره از جشنواره گیلاس پیش بینی شده است باشکوهتر از دوره‌های قبل وبا حضور میهمانانی از استان‌های مختلف کشور برگزار شود.   وی اظهار داشت: جلسات لازم در زمینه برنامه ریزی و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های این جشنواره برگزار و در زمینه بخش‌های مختلف آن نیز هم‌اندیشی‌های لازم صورت می‌گیرد.   وی با بیان اینکه تاکنون شش دوره جشنواره گیلاس در اشنویه برگزار شده است که با استقبال چشمگیر مسافران همراه بود، بیان کرد: معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فضای مفرح و شاد از جمله اهداف این جشنواره است.   ترابی گفت: شناساندن ظرفیت‌های اشنویه به صورت عام و شناساندن محصولات باغی این منطقه از جمله گیلاس و سیب به صورت خاص از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.   وی با بیان اینکه برداشت گیلاس در این شهرستان در اواخر خرداد و تیر هر سال آغاز می‌شود که علاوه بر یک ظرفیت اقتصادی، جذابیتی زیبا برای گردشگران نیز به شمار می‌رود اضافه کرد: همه ساله گردشگران بسیاری برای خرید این محصول به اشنویه سفر و این یاقوت‌های قرمز را به عنوان سوغاتی این منطقه با خود به همراه می‌برند.    اشنویه دارای بیش از ۸۵۰ هکتار باغ گیلاس است که از این میزان حدود ۶۵۰ هکتار بارور است و که علاوه بر مصرف در داخل استان به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌شود.   محصول گیلاس این شهرستان دارای ارقام گوناگون تکدانه سیاه و صورتی، خوشه ای، زرد دانشکده، سفید و قرمز ارومیه و ارقام محلی زودرس و سایر ارقام است که در این میان ارقام خوشه‌ای و تکدانه سیاه بیشترین میزان سطح کشت را به خود اختصاص داده است.   شفافیت رنگ و طعم و عطر مطبوع این محصول موجب شده است تا گیلاس اشنویه مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور پیدا کند.   این شهرستان مرزی در جنوب آذربایجان غربی و ۶۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد