Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه اظهار داشت: 706 طرح عمرانی -خدماتی با دو هزار و 699 میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی و دولتی در ایام چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

وی با اعلام اینکه با بهره برداری از این طرحها برای 27 هزار و 380 نفر در استان شغل فراهم می‌شود، افزود: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی علاوه بر تمامی شهرهای استان در پارک جنگلی ارومیه نیز دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی به تلاش دولت در راستای حل مشکل اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکل بیکاری از مهمترین دغدغه های دولت است و برنامه ریزی خوبی در بودجه 98 برای کاهش نرخ بیکاری در کشور و استان ها پیش بینی شده و آذربایجان‌غربی نیز در راستای سیاست‌های دولت، برای جذب سرمایه گذاری، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان اهتمام ویژه وجود دارد.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با سال‌های گذشته بسیار تفاوت دارد؛ بی تردید استقبال پرشکوه و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های مستکبرین و ایادی آن‌ها در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به تصویب طرح‌های مختلف در سفر رئیس جمهور به استان افزود: در سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، چندین طرح و پروژه با دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که با پیگیری‌های انجام گرفته، این رقم به سه هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافت و بدون تردید با بهره برداری از این طرح ها در دو سال آینده، وضعیت شاخص‌های توسعه در استان بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری برنامه‌های افتتاحی خود به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا حرمت و شان این ایام حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی