Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران شهبازی ملی پوش بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایطش پیش از مسابقات بدمینتون دهه فجر اظهار کرد: اردوی تیم ملی بدمینتون کشورمان به مدت ۲ هفته است که شروع شده  و این اردو تا روز برگزاری مسابقات دهه فجر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: امسال به دلیل اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم، بهترین بازیکنان بدمینتون دنیا در این رقابت‌ها شرکت کرده اند و به همین دلیل مسابقات خیلی سختی را در پیش داریم و مدال گیری بسیار سخت است، چون که این بازیکنان رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان را در اختیار دارند و سطح آن‌ها به مراتب از بازیکنان ایرانی بالاتر است و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی را داشته باشیم.

بعد از مسابقات دهه فجر طبق برنامه فدراسیون جهانی بدمینتون رقابت‌های مختلفی را در نظر گرفته است، اما مشکلات مالی و نبود حمایت کننده، باعث شده که هنوز خودمان هم نمی‌دانیم باید در کدام مسابقات شرکت کنیم و به همین دلیل فعلا منتظر جذب حمایت کننده مالی خواهیم ماند و سپس مسابقاتی را که باید در آن شرکت کنیم را مشخص خواهیم کرد.

ملی پوش بدمینتون کشورمان درباره‌ی حمایت‌های فدراسیون از ملی پوشان گفت: فدراسیون تا جایی که در توان داشته حمایت‌های خوبی را نه تنها از ملی پوشان بلکه از تمامی بازیکنان بدمینتون داشته است و از لحاظ تامین وسایل مورد نیاز از جمله توپ، لباس و همچنین تامین سالن برای تمرینات بهترین‌ها را در اختیارمان قرار داده و از این بابت هیچگونه مشکلی نداریم.

شهبازی در پایان تصریح کرد: امیدوارم حمایت کننده‌های مالی توجه بیشتری به ورزش بدمینتون کنند تا ما بتوانیم در مسابقات مختلف بین المللی برای کشورمان عناوین قهرمانی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

اهداء مدال بازیکن بدمینتون به خانواده شهدای مدافع حرم

حضور تیم‌های مطرح بدمینتون جهان در ایران/ ۱۹ کشور اعلام آمادگی کردند

زکی‌زاده: بازیکنانی دارای رنکینگ به اردو تیم ملی بدمینتون دعوت شده‌اند

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش بدمینتون کشورمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • نوروز از جایگاه بالایی در آداب و رسوم سیستانی های گلستان برخوردار است
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان