Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:15:38 GMT

محمودی: وحدت و همدلی به تداوم انقلاب کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۹۵۹

محمودی: وحدت و همدلی به تداوم انقلاب کمک می‌کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید فراموش کنیم که دستاوردهای ۴۰ ساله این انقلاب نتیجه ایستادگی وهمراهی مردم بوده و کاستی ها و مشکلات مردم نتیجه ضعف عملکرد وعدم برخورد با فساد اداری و اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی گامهای استوار و همراهی همیشگی مردم عزیز کشورم را قدر دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ با شکوه تر از گذشته با حضور زنان و مردان ایران عزیز برگزار خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در انتقاد از کشمکش‌های سیاسی اظهار کرد: به خدا قسم مردم از این کشمکشهای سیاسی بی اساس و ناشایست – که در نهایت به منافع برخی افراد و گروه ها ختم می‌شود- خسته شده‌اند. آنچه امروز به تداوم این انقلاب بی بدیل کمک می‌کند، وحدت و همدلی است.

نمانیده مردم شهرضا افزود: همه می دانیم دشمنان نادانی مثل ترامپ در آمریکا و اسرائیل سالهاست عزت و آبروی مردم را نشانه رفته اند که به فرموده امام و رهبری هیچ غلطی نتوانسته و نمی توانند بکنند. تفرقه و خط کشی های سیاسی و جناح بندی های پوچ و بی فایده در حال قوت گرفتن است. غافل از این که عده  زیادی از مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند. لذا نباید فراموش کنیم که دستاوردهای چهل ساله این انقلاب نتیجه ایستادگی و همراهی همین مردم بوده و کاستی ها و مشکلات مردم نتیجه ضعف عملکرد، استفاده از افراد ناشاسیت، پستهای مدیریتی، عدم برخورد با فساد اداری و اقتصادی و درگیری های سیاسی و روزمره ما مسئولین است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: برخلاف انتظار، سیاستهای دولت شما به نفع ثروتمندان بود و این سیاستها اقشار ضعیف را روز به روز ضعیف تر کرد. دستاوردهای دولت شما را انکار نمی کنیم اما مشکلات تولیدکنندگان، کارگران، کشاورزان، معلمان، رانندگان، بازنسشتگان و بیکاران نیز قابل انکار نیست.

وی افزود: آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود صبحت از دلالان و سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی کشور کردند. امیدوارم فرار رو به جلو نباشد. قطعا مردم منتظر انتشار لیست این افراد و معرفی آنها به مراجع ذیربط هستند. از مبارزه موثر با فساد، رانت و حیات خلوت موجود در شرکتهای دولتی خبری نیست.

محمودی تاکید کرد: از نظارت ضعیف دولت در تامین اقلام ضروری مردم، نحوه قیمت گذاری اجناس و شبکه توزیع این اقلام گلایه مندیم. امروز نیازمند تسریع و تسهیل و گسترش واحدهای تولیدی هستیم. آقای روحانی! پس از گذشت حدود سه سال از عمر مجلس دهم جناب عالی در جلسات مجامع نمایندگان استانها حاضر نشدید تا به مشکلات آنها بپردازید.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر این که "مجلس جایگاه واقعی خود را از دست داده است" خطاب به هیئت رییسه مجلس گفت: دلیل از دست دادن جایگاه، ضعف نظارت بر اجرای قانون است می طلبد که حداقل  یک روز از جلسات هفتگی صحن علنی صرفا به انجام امور نظارتی از قبیل بررسی عملکرد دستگاه‌های دولتی، سوال، تذکر و تحقیق وتفحص اختصاص یابد. البته بی انصافی است اگر به اشخاص و گروه هایی که با اهداف نامعلوم هر روز در پی تخریب دولت و مجلس هستند تذکر ندهیم. چون بعضی فراموش کردند که همگی سوار بر یک کشتی بوده و هدف نهایی همه ما حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرضا خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رقم مطالبات فرهنگیان استان اصفهان بسیار بالا است. که عزم جدی شما و اقدام عملی برای تامین بودجه مورد نیاز منجر به همراهی فرهنگیان صبور خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: به دنیا ثابت خواهیم کرد که ایران و ایرانی حتی یک قدم از آرمانها و مواضع خود در ابعاد مختلف بویژه مباحث دفاعی به عقب نخواهد رفت و ان‌شاءالله با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین از این برهه زمانی نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

دبیر: ربی زواره

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • وحدت شکنی بلای مجلس است
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس