Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@21:05:04 GMT

مادرانه‌ای زیبا از مرتضی پورعلی گنجی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۹۶۴

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران توانست در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا توانست عمان را از پیش رو برداشته و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

 مرتضی پورعلی گنجی مدافع وسط مستحکم و شمالی تیم ملی از مردان کلیدی کی‌روش در این مسابقه بود که توانست با عملکرد خوب خود نظم را به خط دفاعی ایران بازگرداند و مانع فشار روی دروازه علیرضا بیرانوند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی‌گنجی که دومین جام ملت‌های خود را سپری می‌کند مثل همیشه در ترکیب تیم ملی باصلابت و مستحکم ظاهر شده و یکی از عوامل اصلی کلین‌شیت‌های ایران در این مسابقات است.

پورعلی گنجی که همواره علاوه بر کیفیت فنی خود از نظر اخلاقی هم زبانزد خاص و عام است پس از پایان دیدار با عمان به سمت جایگاه تماشاگران رفت تا با خانواده و خود و در راس آن‌ها با مادر خود دیدار کند و خستگی را از تن برهاند. موردی که تصویر زیبایی را از او و مادرش ثبت کرده و نشان می‌دهد تربیت خانوادگی یک ورزشکار چقدر می‌تواند در پیشرفت او اثر گذار باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مرتضی پورعلی گنجی جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی ایران رکورد زد

مسابقات انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام در دو کشور کره‌جنوبی و ژاپن به پایان رسید و سهم قایقرانی ایران چهار سهمیه بود.

رویینگ دو سهمیه و آب‌های آرام دو سهمیه به دست آوردند.

رویینگ برای اولین بار توانست در قایق دونفره صاحب سهمیه شود. به این ترتیب تعداد ورزشکارانی که به المپیک پاریس می‌روند، پنج نفر هستند.

پیش از این بیشترین تعداد سهمیه قایقرانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که چهار سهمیه آن هم در انفرادی داشت.

ورزشکارانی که سهمیه المپیک را گرفتند:

فاطمه مجلل در رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان

مجلل در بازی‌های آسیایی هانگژو توانست مدال نقره رویینگ چهار نفره را بگیرد. او سپس در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا دو مدال طلا در رویینگ یک نفره و رویینگ دونفره گرفت. مجلل در انتخابی تیم ملی هم توانست عنوان نخست را به دست آورد و در نهایت در انتخابی المپیک با کسب مدال برنز، سهمیه المپیک گرفت.

زینب نوروزی و مهسا جاور در رویینگ دونفره سبک وزن زنان

زوج جاور و نوروزی در بازی‌های آسیایی هانگژو تشکیل شد که حاصل آن مدال نقره دونفره بود. این دو نفر همچنین در رویینگ چهار نفره هم نقره گرفتند. پس از آن این زوج برای انتخابی المپیک آماده شدند که با تاریخ‌سازی توانستند برای اولین بار سهمیه رویینگ دونفره را بگیرند.

مهسا جاور نیز بازگشت خوبی به ورزش قهرمانی داشت و حاصل آن دو نقره بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس بود.

کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

محمدنبی رضایی برای المپیک توکیو در انتخابی تیم ملی به عادل مجللی باخت و نتوانست به مسابقات کسب سهمیه المپیک برود. او بعد از گذشت سه سال در انتخابی المپیک پاریس توانست مدال طلا بگیرد و سهمیه را به دست آورد.

کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

علی آقامیرزایی برای دومین بار توانست سهمیه المپیک بگیرد. او در المپیک توکیو هم سهمیه گرفت و اکنون برای المپیک پاریس هم توانست این سهمیه را تکرار کند.

آقامیرزایی در انتخابی المپیک سوم شد و در این ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. نماینده ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند. با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق یک‌نفره قزاقستان به نفر سوم تعلق گرفت.

تعداد سهمیه قایقرانی در ادوار المپیک

المپیک ۲۰۲۰ توکیو: دو سهمیه نازنین ملایی در رویینگ و علی آقامیرزایی در کایاک
المپیک ۲۰۱۶ ریو: دو سهمیه مهسا جاور در رویینگ و عادل مجللی در کانون
المپیک ۲۰۱۲ لندن: چهار سهمیه آرزو حکیمی و احمدرضا طالبیان در کایاک سلماز عباسی و محسن شادی در رویینگ
المپیک ۲۰۰۸ پکن: دو سهمیه محسن شادی و هما حسینی در رویینگ
المپیک ۲۰۰۰ سیدنی: یک سهمیه نادر عیوضی در کایاک

منبع: ایسنا

tags # ورزش ، المپیک پاریس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»
  • رکورد قایقرانی ایران برای المپیک پاریس
  • قایقرانی ایران رکورد زد
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری