Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که تمایل دارند در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری اعزام شوند، می‌توانند برای تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ بهمن و اسفند سال جاری، همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت در صورت تمایل به اعزام به خدمت در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیم:

تکلیف قطعی جریمه ریالی سربازی برای سال آینده مشخص شد

در این اطلاعیه آمده است: مشمولانی که در مهلت یک ساله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود هستند و تمایل دارند هرچه سریع‌تر به خدمت سربازی اعزام شوند، می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه به دفاتر مذکور برای ثبت درخواست خود اقدام کنند که با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی بتوانند در سال جاری به مراکز آموزش اعزام شوند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در سال آینده اعمال محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی برای مشمولان غایب بیشتر می‌شود، لذا ضروری است این دسته از مشمولان هرچه سریع‌تر وضعیت خدمتی خود را در سال جاری مشخص کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی اعزام خدمت سربازی مشمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت