Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل عمان به پیروزی ۲ بر صفر برسد و به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن راه پیدا کند. شاگردان کی روش در این مرحله باید به مصاف چین بروند که بازیکنان سرعتی دارد و در مرحله یک هشتم توانست از سد تایلند بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در پست هافبک بازیکنان زیادی دارد که عملکرد خوب آن‌ها سبب تحسین منتقدان و کارشناسان شده است. از امید ابراهیمی گرفته تا اشکان دژاگه، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و ... البته وحید امیری نیز توانسته در ترکیب تیم مثمرثمر باشد، اما نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه افت کرده که امیدواریم تا خیلی زود به شرایط آرمانی اش بازگردد.

بخش هجوم تیم ملی فراز و نشیب‌های زیادی دارد. حضور سردار آزمون و مهدی طارمی سبب ایجاد سرعت در تیم ملی شده، اما بی دقتی آن‌ها باعث می‌شود تا تیم نتواند با اختلاف حریفش را شکست دهد. در بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل عمان طارمی و سردار آزمون موقعیت‌هایی را به هدر دادند که سبب انتقاد فوتبالدوستان ایرانی شد، اما عملکرد آن‌ها از لحاظ آماری خوب بود و این ۲ بازیکن تاکنون ۵ گل در جام ملت‌های ۲۰۱۹ به ثمر رسانده اند.

بیشترین مشکل تیم ملی ۲ مدافع وسط تیم ملی است. در دفاع‌های چپ و راست حضور احسان حاج صفی، میلاد محمدی، وریا غفوری و رامین رضاییان خوب بوده و عملکرد آن‌ها بدون نقص است، اما زوج دفاع وسط  ترسناک است و در برخی از دقایق که بدون تمرکز و نامطمئن حاضر می‌شوند، ترس را به دل فوتبالدوستان و کادرفنی می‌اندازند.

در بازی مقابل عمان، افت مجید حسینی محسوس بود و پس از اینکه این بازیکن در جام جهانی عملکرد خوبی داشت، اما در بازی نخست مقابل یمن و همچنین عمان نشان داد تا با روز‌های اوجش فاصله دارد و کی روش باید برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشد. از سویی دیگر مرتضی پورعلی گنجی نیز پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت طولانی مدت هنوز به " مرتضی" سالیان پیش فوتبال ایران نرسیده و ضعف ۲ مدافع وسط می‌تواند در دیدار با چین به ضرر ایران باشد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین، پنج شنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند +فیلم

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان + تصاویر

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف چین می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می‌میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال