Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:44:48 GMT

ساخت بزرگراه گنبد - اینچه برون شتاب می گیرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۰۶۵

ساخت بزرگراه گنبد - اینچه برون شتاب می گیرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به از پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، حسین محبوبی اظهار داشت: 20 کیلومتر از طول این جاده با خرید از مالکین شخصی آزاد سازی شده و با 98 میلیارد ریال اعتبار استانی 6 کیلومتر آن آسفالت و زیر سازی می شود.
وی بیان کرد: وجود پایانه مرزی اینچه برون، راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان و احتمال راه اندازی منطقه آزاد و بندر خشک اینچه برون اهمیت ساخت این جاده را در شمال استان دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبوبی افزود: این جاده 56 کیلومتر طول دارد که با بهره برداری از آن مسیر گنبد -اینچه برون 26 کیلومتر کوتاه تر می شود.
بیشتر مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را افزون بر 600میلیارد ریال اعلام کرده بود.
این بزرگراه که از شهر گنبدکاووس آغاز و به پایانه مرزی اینچه برون متصل می‌شود در ادامه تا آق قلا نیز امتداد خواهد یافت و با توجه به اهمیت مبادلات تجاری پایانه مرزی اینچه برون در توسعه بازرگانی و اقتصادی گلستان، شتاب در تکمیل آن سهم بسزایی در رونق اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.
6204/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بزرگراه ترکمنستان راه آهن قزاقستان مدیرکل راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران

استاندار ایلام گفت: امسال افزون بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و ملی برای طرح‌های مورد بازدید و زیرساخت‌های اربعین در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان مهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در فاصله چهار ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، به صورت میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اربعین، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان مهران بازدید شد.

وی افزود: در فاصله چهار ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، تصمیم بر این شد که به صورت میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حماسه اربعین‌حسینی، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان بازدیدی داشته باشیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: قطعه یک مسیر ایلام - مهران، پل رانشی ماربره، پل کیلومتر ۵۶ جاده مهران - ایلام، تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، بازدید از کمربندی غربی مهران، میدان اربعین، پارکینگ جدید پایانه مرزی مهران، محوطه تجاری گمرگ، پایانه مرزی شهید سلیمانی، نقطه صفر مرزی، آشپزخانه بخش خصوصی در حال ساخت پایانه مرزی مهران، پروژه ترکیبی نیروگاه برق ۳۰ مگاواتی و فولاد ۵۰۰ هزار تنی شهرستان مهران، دو سردخانه بزرگ در قرارگاه عملیاتی اربعین وزارت نیرو، مسیر پدافندی اربعین (پایانه برکت - پایانه شهید سلیمانی)، پروژه نهضت ملی مسکن و پست برق ۲۳۰ کیلو واتی شهر مهران از جمله طرح و پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

بهرام‌نیا تاکید کرد: امسال افزون بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و ملی برای این طرح‌ها و پروژه‌های مورد بازدید و زیرساخت‌های اربعین در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 745910

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق