Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:28:24 GMT

بیش از 25 تن شیرخشک قاچاق در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۱۷۳

بیش از 25 تن شیرخشک قاچاق در سراوان کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: روز گذشته یکی از تیم های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور خاش - سراوان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.
وی گفت: ماموران انتظامی سراوان پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن 25 تن و 250 کیلوگرم شیرخشک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیر منفی پدیده شوم قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه خواهد کرد.
9923
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت