Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرهاد مجیدی که به تازگی مربی استقلال شده انگیزه بازیکنان و هواداران را زیاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مشکلات مالی اثر زیادی روی بازیکنان استقلال گذاشته و آنها از مسئولان باشگاه توقع داشتند هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

شرایط مالی باشگاه، برای بازیکنان مسجل شده و حتی گفته می‌شود آنها از اینکه پست دروغگو را در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشتند، پشیمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اردوی استقلال خبر می‌رسد که بیشترین دلخوشی بازیکنان، هواداران این تیم هستند، کسانی که قرار است مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند .البته یک نفر به این دلخوشی آنها افزوده که او فرهاد مجیدی است. کسی که با تجربه‌ای بالا به استقلال آمده و قصد دارد شرایط متفاوتی در بین بازیکنان ایجاد کند.

مربی استقلال دوره‌های پیشرفته مربیگری را گذرانده و اعلام کرده که استقلال روز‌های خیلی خوبی در پیش خواهد داشت. مجیدی چندی پیش هم از مهاجمان استقلال حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال میزان لیگ برتر شفر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

کد خبر 845005 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی فوتبال

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس