Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزعلی راستگو، رئیس کمیته امداد نازلو در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در ۹ ماهه امسال بیش از ۴۶۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.   وی ادامه داد: میزان زکات پرداختی مردم نازلو در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از ۶۷۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس کمیته امداد نازلو با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به افراد تحت حمایت، عنوان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.   وی افزود: از ابتدای سال جاری، ۲۷۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان نیازمند ارائه شده و کمیته امداد نازلو در ۹ ماهه امسال ۴۰ میلیون تومان تسهیلات درمانی به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده است.   راستگوبیان کرد: مردم خیر نازلو مشارکت خوبی در پرداخت صدقه داشته اند و در ۹ ماهه امسال، بیش از ۶۹ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم، نسبت به زمان مشابه سال گذشته نزدیک به ۵ درصد رشد داشته است.   وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در نازلو، بیان کرد: به منظور تهیه سرپناه برای مددجویان، از ابتدای سال جاری ۶ مسکن مددجویی شهری و روستایی در این شهرستان احداث شده است.   رئیس کمیته امداد نازلو تصریح کرد: تعداد مسکن احداث شده در سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و برای ساخت مسکن مددجویی در ۹ ماهه امسال ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.   وی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار، عنوان کرد: در ۹ ماهه سال جاری، ۱۲۴ خانوار با جمعیت ۳۲۴ مددجو از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.   راستگو یادآور شد: از ابتدای امسال ۷۵۴ خانوار با جمعیت ۱۴۲۰ مددجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.   وی تاکید کرد: هم اکنون ۲۲۷۳ خانوار نیازمند، با جمعیت ۵۳۲۵ مددجو تحت حمایت کمیته امداد نازلو بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.   رئیس کمیته امداد نازلو با بیان برآورده شدن اهداف و برنامه‌های ۹ ماهه کمیته امداد این شهرستان، گفت: برگزاری جشن نیکوکاری و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مسکن، از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد نازلو برای سه ماهه پایانی امسال است.
انتهای پیام/م   افزایش پرداخت زکات در نازلو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری توسط کمیته امداد شهرستان اسلامشهر تهیه و اهداشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، با همت کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلامشهر و خیرین و با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر، تعداد 27 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر اهدا شد.

در این مراسم حمید صمیمی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و 200 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها 230 میلیارد ریال است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان اسلامشهر هم اکنون 27 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود که شامل 5 قلم از جمله تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز ، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت صورت گرفته پرداخت.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس