Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: افزایش ۱۲ درصدی بودجه معاونت پژوهشی دانشگاه جوابگوی نیاز‌های این معاونت و آزمایشگاه‌های زیرمجموعه آن نیست.

محمد فیضیان، معاون پژوهشی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص بودجه اختصاص یافته به این معاونت در لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: در لایحه بودجه افزایش ۱۲ درصدی برای بودجه معاونت پژوهشی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افزایش جوابگوی نیاز‌های معاونت پژوهشی و آزمایشگاه‌های زیرمجموعه آن نیست و نیاز است بودجه رشد ۱۵ درصدی داشته باشد.
فیضیان بیان کرد: از سال ۹۳ بودجه معاونت پژوهشی دانشگاه لرستان تقریبا ۷/۳ دهم درصد بوده، ولی الان این رقم به ۱۲ درصد رسیده، اما با این حال این درصد رشد باید بیش از این باشد.
وی یادآور شد: دانشگاه لرستان از نظر بودجه پژوهشی رشد خوبی داشته و این بودجه توانسته جوابگوی خرید تجهیزات و سفر‌های خارجی برای شرکت در همایش‌ها یا فرصت‌های مطالعاتی و ماموریت‌های پژوهشی هیات علمی و محققان دانشگاه باشد، اما نیاز است با توجه به نرخ تورم امسال این بودجه امسال رشد ۱۵ درصدی داشته باشد.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اظهار کرد: یکی از خواسته‌های ما از مسئولان تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه است؛ چرا که آزمایشگاه، زیرساخت فعالیت‌های پژوهشی و علمی است و اگر این خواسته محقق نشود دانشجویان و محققین فعال آزمایشگاه با مشکل مواجه می‌شوند؛ البته تقویت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه توانسته بخش زیادی از مشکلات دانشجویان و محققین را هموار کند، اما بهتر است سایر آزمایشگاه‌های دانشگاه نیز تجهیز شوند.
وی ادامه داد: در زمینه راه اندازی آزمایشگاه نانو نیاز به بودجه کلانی در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان داریم تا خرید تجهیزات مورد نیاز آن نیز صورت گیرد بنابراین در زمینه تخصیص بودجه به معاونت پژوهشی دانشگاه باید به این نکات توجه شود.
فیضیان اضافه کرد: یکی از برنامه‌های پیش روی ما این است که در سطح استان لرستان و استان‌های غربی کشور بحث زوال بلوط را در دستور کار قرار دهیم و در زمینه رفع این معضل فعالیت داشته باشیم؛ تحقق این امر نیازمند فراهم سازی زیرساخت‌ها و تخصیص بودجه لازم است که امیدواریم در لایحه بودجه به این مهم نیز توجه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه لرستان آزمایشگاه نانو لایحه بودجه 98 بودجه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان
  • هزینه آزمایش خون در منزل