Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تاس، سرویس امنیت ملی روسیه اعلام کرد یک شبکه مخفی  از عناصر داعش را شناسایی کرده است که مشغول جمع‌آوری کمک‌های مالی برای این گروه تروریستی بودند.

بنابر اعلام روابط عمومی سرویس امنیت ملی روسیه، «نیروهای امنیتی فعالیت یک شبکه مخفیانه از عناصر داعش در مناطق کراسنودار، آدیغه و داغستان را شناسایی کردند که عمده فعالیت آنها جمع‌آوری کمک‌های مالی و ارسال این کمک‌ها برای گروه تروریستی داعش در سوریه بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این عملیات، نیروهای امنیتی روسیه، طرح و سازوکار تأمین مالی عناصر سازمان تروریستی داعش را که بیش از 10 میلیون روبل (150 هزار دلار) بود، کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از توانیر، حامداحمدی گفت: مدیریت بار شبکه از طریق نصب کنتور هوشمند، در تابستان گذشته به بیش از١٠ هزار مگاوات بالغ شد که ٧ هزار مگاوات آن مربوط به بخش توزیع نیرو و ٣ هزار مگاوات مربوط به بخش انتقال است.

وی با اشاره به تخصیص بیش از ۶۰هزار میلیارد ریال اعتبار در زمینه هوشمندسازی مصرف برق، اعتبار لازم برای هوشمندسازی کل مشترکان را بالغ بر ۵۰۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیرابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، اهداف تعریف شده طرح هوشمندسازی صنعت برق به طور کامل در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

احمدی با اشاره به اهمیت موضوع هوشمندسازی و نقش تأمین منابع مالی برای تأمین تجهیزات از جمله کنتور‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق و عملیاتی شدن این طرح که منجر به تأمین منابع مالی لازم برای ساخت تجهیزات و کنتور‌های هوشمند در داخل کشور می‌شود، نصب کنتور هوشمند شتاب بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد