Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:21:13 GMT

رو به کوه و پشت به مردم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۵۳۵

رو به کوه و پشت به مردم

آقای روحانی! اصلاً شما خیلی خوبید. اما دو قطبی درست کردن آمیخته به تحریف صورت مسئله درباره موضوعاتی مانند فیلترینگ ، نه برای جوانان خوب ما شغل می شود، نه همسر و نه مسکن.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای روحانی! اصلاً شما خیلی خوبید. اما دو قطبی درست کردن آمیخته به تحریف صورت مسئله درباره موضوعاتی مانند فیلترینگ و حجاب و کارمند زن و مرد و شادی مردم، نه برای جوانان خوب ما شغل می شود، نه همسر و نه مسکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا در خلا و خیال حرف می زنید؟ جوانی که مدارج عالی دانشگاهی را طی می کند اما شغلی ندارد، چگونه می تواند مفهوم کرامت و تشخص و شادی واقعی را بچشد؟ جوانی که به نیاز معیشت و ازدواج او از سوی دولتمردان بی اعتنایی می شود، چگونه شاد و بانشاط باشد؟ آیا بی در و پیکر کردن فضای مجازی، مشکل اشتغال و ازدواج جوان را برطرف می کند یا او را تبدیل به موجودی بی انگیزه و بی آینده و اسیر و گرفتار خود می کند؟

بیشتر بخوانید:

۴۰ سال پس از پیش‌بینی درست کارتر رسماً از مردم و نظام عذرخواهی کنید دومین کلاهبرداری اروپا در سومین سالگرد اجرای برجام

خروجی سوء مدیریت و محروم نگه داشتن جوان در کنار شعله ور کردن آتش تمنیات و خواسته ها در فضای مجازی چه می تواند باشد؟ چامعه ای با ثبات و مطمئن و خوشنود و با نشاط و پرکار یا جامعه ای بحران زده، دل زده، نا امید، ناراضی، منفعل و فرصت سوز؟!

فیلترینگ واقعی یعنی همین که برخی دولتمردان و مشخصاً آقای روحانی، یادشان برود چگونه با مردم تلبیس کردند و گندم نمایی و جو فروشی کردند تا واقعیت های اقتصادی خلاف وعدع ها از آب درآمد؛ حالا هم با حاشیه پردازی و سرگرمی سازی، عملاً اولویت ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان را دفن می کنند و نمی شنوند و ترتیب اثر نمی دهند. این نوع پیشرفته سانسور و خودکامگی اشرافیت سیاسی است

بله از ویلای ۵۵ میلیاردی و معیشت اشرافی تامین شده نمی توان مشکلات مردم را دید. انگار خطاب سخنان آقای نوبختی، برخی از همین دولتمردان هستند که گفت "چطور می توانم در تهران و در طبقه دهم ساختمانی بنشینم وکوه را نگاه کنم و برای این مردم کپرنشین مناطق محروم برنامه ریزی کنم؟ برخی اوقانت مسئولان هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند و خود را از جنس مردم نمی دانند"!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی ازدواج تلگرام روحانی فیلترینگ قیمت مسکن محمد ایمانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان