Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی محمد احمدی در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در یاسوج اظهار داشت: هر چند که تاکنون فعالیت های ارزنده ای در این راستا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما تا رسیدن به وضعیت ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به سرعت چشمگیر پیشرفت علم، دانش و فناوری در دنیا باید محتواها، سازوکارها و رویکردهای آموزشی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به طور اساسی تغییر کرده و به روز شوند زیرا شیوه های سنتی جوابگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی آینده سازان جامعه و زیربنای توسعه همه جانبه آن هستند و به همین دلیل نیز باید از معلمان نخبه و آشنا به علم روز دنیا در این دوره تحصیلی مهم و حساس استفاده کرد.

احمدی با تأکید بر لزوم اتکا نکردن آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به اعتبارات محدود دولتی، عنوان کرد: باید در این زمینه از ظرفیت خیران، تشکل های مردم نهاد و سازمان های غیردولتی برای پیشبرد بهتر امور و برنامه های نظام آموزشی استان بهره بیشتری گرفت.

وی ابراز داشت: دولت دوازدهم با جدیت درصدد افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش و کاهش مشکلات و کمبودهای آن است.

احمدی گفت: لازم است که مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش به آموزش و پرورش اهمیت داده و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 24 تا 30 دی ماه هر سال به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

هادی زارع پور با اشاره به جایگاه والای شوراهای آموزش و پرورش در تحقق اهداف نظام آموزشی کشور، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم برای کاهش مشکلات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و تأمین هر چه بهتر نیازمندی های آن جلب مشارکت های مردمی است.

وی افزود: میزان کمک خیران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش این استان در سال گذشته حدود 32 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند تمامی نیازهای وزارت آموزش و پرورش را برآورده کند و به همین دلیل نیز این وزارتخانه مستلزم همکاری روزافزون مردم و دستگاه های مختلف اجرایی است.

زارع پور عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 41 مصوبه در قالب 11 نشست داشت که از این تعداد 38 مورد معادل 92.7 درصد اجرا و محقق شد.

وی ابراز داشت: شوراهای آموزش و پرورش سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در سال گذشته شدند.

امام جمعه دهدشت نیز گفت: فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت انسان های دانا و آگاه و رهایی جامعه از جهل و نادانی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی اظهار داشت: توسعه، موفقیت، رفاه و آسایش جوامع نتیجه علم، دانایی و آگاهی است.

وی افزود: جدایی علم از اخلاق، معنویت و انسانیت و استفاده از دانش در مسیر نادرست نه تنها سبب رشد فرد و جامعه نمی شود بلکه زیانبار است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: اعضای شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش انواع آسیب های اجتماعی رایج در این استان و مقابله اصولی با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان استان چاره اندیشی کنند.

وی عنوان کرد: هر چند که مردم، مسئولان اجرایی، نهادهای فرهنگی و ائمه جمعه و جماعات کهگیلویه و بویراحمد در این راستا مسئولیت دارند اما وظیفه و رسالت اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان سنگین تر است.

60 نفر از اعضای شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در این همایش یک روزه با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دانش آموزان دولت فناوری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند و امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود. مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم و نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

وی تصریح کرد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جاهایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به رئیس جمهور گفته شد و واقعیت امر باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران نیز کار خودشان را کنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند. از سوی دیگر باید کارها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف افزود: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جاهایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم و ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جاهایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنان است، خاطرنشان کرد: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آنها را متذکر شدیم و به رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد