Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نشست هم‌اندیشی شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران، با حضور معاون محترم حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، مدیرعامل شرکت واحد و همچنین مدیران شرکت‌های خصوصی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محسن پورسید آقایی مشاور شهردار تهران و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک روز دوشنبه اول بهمن‌ماه با حضور در ستاد مرکزی شرکت واحد و در یک نشست صمیمی، پای صحبت و درد دل مدیران عامل شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا نماینده‌ایی از این شرکت‌ها به موضوعات مختلف اجرایی در شهر، فرسودگی اتوبوس‌ها، هزینه بالای تعمیرات‌ونگهداری، محدودیت ها و انتظارات و همچنین بیان کمک از شهرداری برای بازسازی ناوگان تا زمان محقق شدن نوسازی، مشکلات نصب فیلتر جذب دوده و ... پرداخت.

پورسیدآقایی در ادامه جلسه و پس از شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های بخش‌خصوصی و مدیریت شرکت واحد، بابیان آمار جابه‌جایی روزانه ناوگان اتوبوس‌رانی تهران، اهمیت و شان خدمت به مردم و برکات حاصل از خدمت صادقانه، افزود: الزام به نوسازی ناوگان بر کسی پوشیده نیست و دولت محترم هم برای تحقق این موضوع حمایت خویش را اعلام نموده است که امید داریم مقدمات کار به‌زودی حاصل شود.

تا زمان محقق شدن فرایند نوسازی، با پیشنهاد مطرح‌شده در این نشست، موافقم که با برنامه‌ریزی و اخذ مجوز لازم برای بازسازی بخشی از ناوگان و ادامه فعالیت اتوبوس‌های بازسازی‌شده صورت گیرد.

ایشان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای اخذ تسهیلات مناسب بانکی برای تامین بخشی از نیاز ناوگان اتوبوس‌رانی، در دستور کار معاونت قرار دارد.

وی افزود: پیشنهادشده برای تعیین نرخ کرایه بلیت، ملاک نرخ تورم سالیانه باشد.

ایشان با اشاره به اهمیت و الزام استاندارد کشور به نصب پالایه جاذب دوده بر روی اتوبوس‌ها، به توجه و تعمیر موتور اتوبوس‌های کارکرده دیزلی تاکید نمود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در خاتمه گفت: اتوبوس‌های جدید دارای فیلتر جذب دوده و استاندارد یورو بالا هستند و از بابت ایجاد آلودگی هوا مشکلی ندارند. طبق آمار ارائه‌شده تقریبا بخش کمی از آلودگی شهر تهران ناشی از تردد خودروهای دیزلی سرویس ادارات و اتوبوس‌های فرسوده است که بایستی موردتوجه همه دست‌اندرکاران قرار گیرد. انجام معاینه فنی مستمر یکی از مهم‌ترین ابزارهای کنترلی در کاهش آلودگی هوا خواهد بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل ونقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان

 اولین جلسه و نشست صمیمی روحانیون ، روئسای هییت های مذهبی مهاجرین و رابطین فرهنگی مهاجرین استان سمنان در سال جاری به ریاست یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان برگزار شد.

این نشست روز چهارشنبه مورخ :١۴۰٣/١/٢٩در سالن جلسات اداره کل اتباع استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان ضمن عرض تبریک سال جدید و عید سعید فطر به بیان نکاتی در مورد هدف برگزاری جلسه اشاره کرد.

کلیچ گفت حضور برادران و خواهران مهاجر ما در کنار برادران و خواهران ایرانی خود در نماز عید فطر همبستگی قوی از برادری دو کشور را به نمایش گذاشت و به همه نشان داد، ما همه بنده خدائیم و هدف در نهایت رضایت خداست.

وی افزود: ما شاهد فعالیت های فرهنگی بسیار خوب و اثر گذار مهاجرین مقیم استان در ماه مبارک رمضان بودیم که یکی از این موارد برگزاری افطاری های ساده در مساجد، هیئات و منازل در سطح استان بود که با توجه به پوشش خبری مناسب در سطح استان و رسانه ملی با حمایت و تلاش سازمان ملی مهاجرت ، قطعا این نوع برنامه ها علاوه بر فرهنگ سازی ، آثار معنوی و اتحاد و همدلی را بهمراه دارد و برکات سفره مسلمین را زیاد می‌کند‌.

 کلیچ در ادامه به حمله پهپادی و موشکی موفق ایران به مواضع رژیم صهیونیستی با اشاره به ماده ۵١ کنوانسیون‌های بین المللی حمله به کنسولگری ایران را که جزئی از خاک کشور محسوب می شود که همراه با شهادت برخی سرداران و مستشاران نظامی بود را محکوم کرد و در مقابل برابر موازین و مقررات بین المللی حمله پهپادی و موشکی ایران را در پاسخ به جنایات و اقدام مذبوحانه کاملا قانونی دانست و از نیروهای مسلح و سپاه قدردانی نمود .

وی همچنین از دفاع همه جانبه ، همدلی و همراهی کشور های اسلامی با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با کفر مطلق اسرائیل جنایتکار کودک کش تشکر کرد.

در حاشیه این جلسه موسوی رئیس مجمع هیئت های مذهبی استان سمنان با بیان نکاتی در مورد طرح سپرده گذاری اتباع خواستار شفاف سازی این طرح شدند تا شایعات و ابهامات این طرح برای اتباع رفع شود.

 وی همچنین در مورد نداشتن مکانی مناسب و مستقل مثل حسینه یا مسجد برای اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی برای اتباع استان اشاره کرد و از یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان خواستار رفع این کمبود و نیاز مبرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی در نسل جوان و نوجوان اتباع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم