Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش از ارسال جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات الکترونیکی مرحله اول عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش به استان‌ها خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر حصیری از تهیه و ارسال جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات مرحله اول که به‌صورت الکترونیکی و با هدف انتخاب سه نفر از معلمان به‌عنوان نماینده مدیران و معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش صورت می‌گیرد به استان‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آغاز ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات از 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور، مربی، استادکار وسایر فرهنگیانی که واجد شرایط لازم هستند می‌توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

حصیری ادامه داد: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال از شرایط داوطلبین است و افراد می‌توانند از دو روش؛ ورود به سایتhttps://home.sinarubik.ir/ و همچنین نصب اپلیکیشن سینا از طریق پورتال رسمی وزارتخانه به آدرس http://medu.ir/fa/  بر روی تلفن همراه و استفاده از این برنامه و ورود به پنل انتخابات شورای عالی اقدام کنند.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: داوطلبین با درج مشخصات شخصی در سایت مذکور، نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام و کد انتخاباتی دریافت کنند.

آغاز ثبت‌نام فرهنگیان برای عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورشنامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور درباره نارضایتی معلمان از بیمه تکمیلیبررسی طولانی‌ترین انتظار معلمان؛ آیا "رتبه‌بندی" به مقصد می‌رسد؟

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معلمان شورای عالی آموزش و پرورش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان شورای عالی آموزش و پرورش معلمان شورای عالی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!