Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی روز دوشنبه در نشست هماهنگی آیین های دهه فجر در دفتر امام جمعه بروجرد اظهارداشت: باید تلاش شود تا در ایام الله دهه فجردستاوردهای انقلاب به خوبی برای نسل جدید بازگو شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول این سال ها در بخش های عمرانی، بهداشت و درمان، علمی، آموزشی پیشرفت های قابل توجهی داشته که باید این دستاوردها به اطلاع مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بروجرد بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان ضعیف و ضعیف تر شدند و در بسیاری از توطئه های آنها شکست خورد اما کشورهایی مانند سوریه، عراق، یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر قدرت های زورگو ایستادگی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به طولانی شدن مدت سرپرستی برخی از مدیران در دستگاه های اجرایی بروجرد اضافه کرد: طولانی شدن سرپرستی مدیران در ادارات سبب بی رغبتی آنها شده و بلاتکلیفی را ایجاد می کند.
وی ادامه داد: سرپرست برای 2 ماه انتخاب می شود و بعد از آن باید یا حکم مسئولیت فرد صادر و یا لغو گردد.
امام جمعه بروجرد گفت: شهردارجدید بیش از یک ماه است که انتخاب شده ولی هنوز حکم او صادر نشده و این مهم سبب ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی به شهروندان می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد افزود: شهرداری بروجرد باید 600 نیرو داشته باشد اما هم اکنون یک هزار و 574 نفر در این نهاد خدمات رسان مشغول به فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: مشکلات کارگران شهرداری بروجرد تنها با مدیریت جهادی و اقدام عملی برطرف می شود.
وی اظهارداشت: استانداری لرستان، وزارت کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضروری است موضوع مهم سرپرستی مدیران شهرستان را جدی بگیرند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد بیان کرد: باید با برنامه ریزی تلاش کرد تا آیین های دهه فجرامسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و بار دیگر مردم در روز 22 بهمن حضور و اقتدار خود را به دنیا نشان دهند.
رضا آریایی اضافه کرد: طرح های دهه فجر در بخش های عمرانی و اقتصادی تعریف شده اند و در این ایام تعدادی از طرح های بسیاری به بهره برداری می رسند.
وی تاکید کرد: این ایام بهترین فرصت است تا مدیران دستگاه ها آمارهای قبل و بعد از انقلاب را در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در شهرداری بروجرد مشکلات زیادی وجود دارد و می طلبد دستگاه هایی که به شهرداری بدهکار هستند این میزان بدهی را پرداخت تا کارگران حداقل بخشی از حقوق خود را دریافت کنند.
سرهنگ مجید سوری افزود: راه اندازی میز خدمت در دهه فجر می تواند یکی از برنامه های مهمی برای پاسخگویی مسئولان به مردم باشد البته در کنار این برنامه، برگزاری مسابقات، تجلیل از نخبگان، شب های انقلاب و دیدار با خانواده های محرومان برگزار می شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد حجت الاسلام صادق جعفر پورافزود: 60 گفتمان دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب در دهه فجر در دانشگاه ها و مدارس بروجرد برگزار می شود.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استقلال ایران اسلامی حقوق مجلس شورای اسلامی نخبگان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران