Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد پیوس با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان تاکید کرد: این تیم نشان داد توانایی قهرمانی جام ملت های آسیا را دارد و هر چند در ادامه بازی های سخت تری داریم اما با توجه به انسجام تیمی فتح جام بعد از 43 سال امکانپذیر است.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی خوبی را از تیم ملی فوتبال ایران شاهد بودیم بطوریکه در اکثر دقایق کنترل بازی را در اختیار داشتیم و از همه مهمتر با تدبیر و هوشمندی مقابل عمان بازی کردیم و توانستیم برد خوبی را بدست آوریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد پیوس ادامه داد: تیم ملی عمان هر چند در حد و اندازه هخای فوتبال ما نیست اما حضورش در این مرحله برای ما قابل احترام بود و خوشبختانه تیم ملی هم عمان را دست کم نگرفت و با هوشمندی و تدبیر مقابل انها به میدان رفتیم و انتظار این است که تیم ملی همچنان با اقتدار ادامه دهد و این روحیه بالا و انسجام تیمی که واقعا قابل تحسین است تا فتح جام استمرار یابد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران تاکید کرد: تیم ملی ایران برتری خود در قاره کهن را در جام جهانی و در این رویداد به اثبات رساند اما هنوز کار تیم ما تمام نشده و این بردها و بازی های خوب و هوشمندانه امیدواری ها را برای کسب جام قهرمانی بیشتر کرده است.

پیوس خوشحالی مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران اثر مستقیمی در شور و نشاط مردم دارد و چه چیزی بالاتر از این مهم که هر برد و موفقیت های خوب می تواند دل این مردم را شاد کند بنابراین کار تیم ملی فوتبال ایران ارزشمند است و امیدوارم با فتح جام شادی مردم تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا شور و نشاط فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ محمدرضا رستمی به نشان نقره رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب حریف خود شد و به نشان نقره بسنده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ محمدرضا رستمی به نشان نقره رسید