Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@10:09:33 GMT

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۸۰۶

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز به یک دستگاه تریلی یدک کش مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو 17 هزار و 600 قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه تریلر توقیف شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تصادف سرقت قاچاق کشف و ضبط مبارزه با مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف دام قاچاق در شهرستان بوئین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و به منظور بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازدید از خودرو ۲۲ راس گوسفند قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد:متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر