Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، کاروان قرآنی انقلاب ساعت ۶:۳۰ صبح فردا با بدرقه اساتید، پیشکسوتان و مسئولان کشوری و لشکری حرکت خود را آغاز می‌کند.

این کاروان قرار است به ترتیب با حضور در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و تهران به اجرای برنامه‌های قرآنی و ارائه خدمات فرهنگی به مردمان مناطق مختلف خصوصاً مناطق محروم بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
برگزاری محافل انس با قرآن باحضور قاریان استانی، کشوری و بین‌المللی، اجرای مدیحه‌سرایی، اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف قرآنی، معارفی و نماز، ارائه خدماتی چون خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی به مردمان مناطق محروم، توزیع محصولات فرهنگی و قرآن کریم بین مردمان کم‌برخوردار، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور، حضور در جمع فعالان قرآنی استان‌ها و... از جمله برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب است.

 
 این کاروان صبح فردا دوشنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ حرکت خود را از حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز و روز ۲۳ بهمن به تهران باز می‌گردد.

حرکت کاروان با اتوبوس ویژه‌ای انجام خواهد شد که برروی آن المان‌هایی از انقلاب اسلامی، فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های رسانه‌ای طراحی و نقش بسته که آن را در شهر‌های مختلف متمایز خواهد کرد.

انتهای پیام

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که به‌عنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896919

دیگر خبرها

  • بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور
  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد