Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های  خبرگزاری برنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: رمز موفقیت تیم ملی فوتبال در بازی‌های اخیر این است که کی روش در تیم ملی کار را درست انجام می‌دهد و همین موضوع باعث شده تیم ملی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد این گل نخوردن ما به دلیل آنالیز قوی است.

سردار آزمون درمورد موقعیت‌های گل از دست رفته در دیدار برابر عمان گفت: این بدی فوتبال است که همه موقعیت‌ها گل نمی‌شود و این در فوتبال اتفاق می‌افتد و باید از آن درس بگیریم و در بازی با چین که فینال بعدی است به گل برسیم و به نیمه نهایی صعود کنیم من در مورد گلزنی باید بگویم من حاضرم قهرمان بشویم چه من گل بزنم چه کس دیگر، اما باور کنید حاضرم قهرمان بشویم من با اسبم از اینجا تا گنبد بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی فوتبال درمورد کمک به بیرانوند برای گرفتن پنالتی گفت: من بعضی مواقع به علیرضا بیرانوند در زمان پنالتی‌ها می‌گویم کدام سمت بپرد و اصلا هیچ شناختی نسبت به نوع پنالتی زدن بازیکن عمان نداشتم. اینکه من به بیرانوند گفتم آن سمت راست برو و بازیکن عمان هم به آن سمت پرید شانسی بود. خدا شکر می‌کنم بیرانوند پنالتی را گرفت تا توانستیم درآن لحظات به بازی برگردیم چراکه با توجه به شناختی که از عمان داشتیم اگر در آن دقایق ابتدایی گل می‌خوردیم احتمال داشت هر اتفاقی رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران رسانه عمان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم