Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@08:46:25 GMT

عکس روز نشنال جئوگرافیک

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۹۵۰

خرس کرمود (kermode)‌ سفید در جنگل‌ بزرگ بریتیش کلمبیا در جستجوی غذا است./عکس: DOUGLAS CROFT

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی جالب و دیدنی حیات وحش خرس عکس روز نشنال جئوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از insidethegames؛ ­آگوستا نشنال اعلام کرده است که تورنمنت گلف مسترز امسال دارای جایزه تاریخی ۲۰ میلیون دلاری خواهد بود.   مجموع جوایز امسال به ۲۰ میلیون دلار افزایش یافته است و از مجموع ۱۸ میلیون دلار در سال گذشته فراتر رفته است. جان رام اسپانیایی در دوره قبلی پیروز شد و­ کت سبز که نماد قهرمان این رقابت هاست را دریافت کرد و­مبلغ قابل توجه ۳.۲۴ میلیون دلار از مجموع جایزه را دریافت کرد.   دو سال پیش، آگوستا نشنال مبلغ جایزه استادان ۲۰۲۲ را از ۱۱.۴ میلیون دلار به ۱۵ میلیون دلار افزایش داد. اسکاتی شفلر، شماره یک فعلی جهان، دو سال پیش قهرمان این مسابقات شد و اکنون با همتایان آمریکایی مکس هما و برایسون دچمبو، در صدر ۳۶ حفره مسترز قرار دارد.   در مسابقات مسترز امسال، نایب قهرمان ۲.۱۶ میلیون دلار دریافت می کند، گلف باز سوم هم بدون پاداش نخواهد ماند و ۱.۳۶ میلیون دلار به خانه خواهد برد.

دیگر خبرها

  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز