Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شاملی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کرار که با تیم الزورا عراق به توافق نهایی رسیده بود پس از فسخ قراردادش با صنعت نفت آبادان به این تیم پیوست.
وی افزود: کرار پس از چند جلسه با مدیران باشگاه صنعت نفت موفق به جلب رضایت آنها برای فسخ قراردادش شد.
عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: این بازیکن عراقی در طول یک فصل و نیمی که برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفت بازی های درخشانی در لیگ ایران به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاملی تصریح کرد: پس از جدایی کرار اکنون کادر فنی تیم صنعت نفت بدنبال جذب جانشین وی می باشد که بزودی این بازیکن به تیم ملحق خواهد شد تا در نیم فصل دوم با مشکل مواجه نشویم.
جاسم کرار سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان را دارد که پس از یک دهه حضور در لیگ برتر ایران به کشورش عراق بازگشت.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر ایران با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات جای گرفت.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی تراکتورسازی تبریز رقابت های لیگ برتر صنعت نفت آبادان فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر