Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:09:21 GMT

قطعی آب چشمه علی ۱۵ اسفند رفع می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۹۷۰

قطعی آب چشمه علی ۱۵ اسفند رفع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مشترک با فرماندار ویژه شهرری، عضو شورای اسلامی شهر، میراث فرهنگی شهرری و  مدیر پروژه خط ۶ مترو گفت: با توجه به اهمیت حفظ اثر تاریخی چشمه علی و کاهش دبی آب آن، عملیات حفاری تونل مترو متوقف شده بود که با توافقات این جلسه، تصمیم بر ادامه کار و فعال شدن مجدد پروژه گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل آبادی ادامه داد: شروع مجدد پروژه فراز و فرودهایی را در دبی و جریان آب چشمه علی خواهد داشت که توافق شد تا این قضیه تحمل شود و طبق نظر مجریان مترو، این کاهش بعد از ۱۵ اسفند جبران می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: چشمه علی از کوه های شرق تهران سرچشمه گرفته و منشاء دائمی آبدهی دارد و در این مدت نیز مسیر جریان آب دچار اختلال شده بود که با آب بندی و بازسای این مسیر مشکل کاهش دبی آب چشمه رفع خواهد شد.

این جلسه مشترک به همت شهرداری منطقه ۲۰ با هدف تسریع در پروژه توسعه خط ۶ مترو برگزار شد و با ارائه گزارش مدیر خط ۶ مترو که بر پایه تحقیقات علمی و مستندات کارشناسی شده بود ادامه یافت.

کد خبر 4519569

منبع: مهر

کلیدواژه: چشمه علی شهرری شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری