Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@12:54:48 GMT

درگیری مرگبار در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۹۸۲

درگیری مرگبار در بازار تهران

خبرگزاری ایسنا: عصر دیروز وقوع درگیری میان دو مغازه دار در محدوده خیابان خیام به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد درگیری میان دو مرد جوان ۳۰ و ۳۵ رخ داده و در جریان آن یکی از طرفین درگیری با شیشه مغازه برخورد کرده و مجروح شده است. فرد مجروح که از ناحیه سروگردن دچار آسیب دیدگی شده بود، به بیمارستان منتقل شد؛ اما علیرغم انجام اقدامات درمانی جان خود را از دست داد که در همین راستا مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأموران طرف دیگر نزاع را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در اظهارات خود به ماموران گفت که هر زمان با مقتول روبه رو می‌شده، بدون هیچ دلیلی از سوی او مورد فحاشی قرار می‌گرفته تا اینکه در روز حادثه به این مساله اعتراض کرده و درگیری میان آنان آغاز شده است. بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم که یک مغازه فروش لوازم تاسیساتی ساختمان بود نیز نشان داد که متهم به قتل پس از نزدیک شدن به مقتول، او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده که در این حین شیشه ویترین تخریب و مقتول مجروح شده است.


پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که تحقیقات درباره این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: درگیری مرگبار بازار تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران