Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی سجادی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «بازیچه» ،با بیان اینکه تمام کار‌های فنی این فیلم انجام شده است، گفت:فقط بخش صداگذاری باقی مانده که توسط محمود موسوی نژاد انجام می شود.

وی افزود: موسوی نژاد این روز‌ها درگیر کار‌های صداگذاری چند فیلمی است که به جشنواره فیلم فجر ارسال شده از این رو پس از پایان کار در این آثار، کارهای بخش صدای «بازیچه» را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان سینما ادامه داد:امیدوارم نسخه نهایی این فیلم در بهمن ماه آماده شود تا برای دریافت پروانه نمایش اقدام کنیم و برنامه ریزی را برای اکران سال آینده انجام دهیم.

بازیگران «بازیچه» عبارتند از رویا تیموریان، رضا بابک، با حضور افتخاری ستاره اسکندری و بازی سازان آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی و آناهیتا درگاهی.

در خلاصه داستان «بازیچه» آمده است: مهرداد با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک، ازدواج می‌کند و او را به خانه قدیمی‌ می‌برد تا در کنار مادرش باشد، اما با حوادثی روبه رو می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر ستاره اسکندری بازی ازدواج ستاره اسکندری فیلم سینمایی رویا تیموریان بازیچه رضا بابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی