Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهداد سلیمی که امروز در مراسم بازگشایی موزه ورزش در محل کمیته ملی المپیک حضور داشت در مورد تمریناتی که کنار سهراب مرادی انجام می دهد گفت: کمک خاصی از دستم برنمی آید اما ساعت های تمرینی را با هم هماهنگ کردیم که بتوانیم به هم کمک کنیم. به نظرم سهراب مرادی شانس اول کسب مدال طلای وزنه برداری ایران در المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اتفاقات و اختلافاتی که در وزنه برداری وجود دارد و اینکه چطور باید این مسائل را مدیریت کرد گفت: مدیریت را باید آقای مرادی انجام دهد. من که وظیفه ام این نیست. ان شالله ایشان بتواند مسائل را مدیریت کنند.

بهداد سلیمی در مورد تصمیم کیانوش رستمی برای تغییر وزن گفت: تغییر وزن اتفاق ساده ای نیست. کیانوش باید خیلی کارشناسی این کار را انجام دهد. وزن زیاد کم کردن آسیب زیادی به ورزشکار می زند. 

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا وارد مدیریت در بخش های مختلف وزنه برداری خواهد شد گفت: چند ماه پیش با آقای مرادی جلسه داشتم اما فدراسیون تمایلی ندارد با من کار کند و می خواهد با همین نفرات کار کند. 

وی در مورد اینکه عنوان شده بود قصد بازگشت به تخته و حضور در میادین را دارد گفت: قصدی برای برگشتن به وزنه برداری ندارم و با توجه به وزنی که دارم مشغول تمرین هستم. 

کد خبر 4519481 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بهداد سلیمی مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!