Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه سخنرانی در مسجد جامع امام سجاد (ع) صادقیه برگزار می شود.

حجت الاسلام «مجتبی همدانی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: این ویژه برنامه از هفتم بهمن ماه به مدت پنج شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) اظهار کرد: این ویژه برنامه با عنوان «با رمز یازهرا حماسه آفریدیم» با سخنرانی علی اکبر رائفی پور در این مسجد برگزار می شود.

 

وی به برنامه های  که در طول هفته در مسجد برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات سیاسی، نقد فیلم، جلسات حلقه های صالحین، مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی ازبرنامه های مسجد است. همچنین دوره های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان پسر در این مسجد برگزار می شود.

 

یادآور می‌شود؛مسجد جامع امام سجاد (ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س استان بوشهر آسیب های اجتماعی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد سفر رئیس جمهور به گلستان هرمزگان شهید ایام دهه فجر دهه فجر مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات