Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین عظیمی مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده علی النقی (ع) گفت: با استقبال پرشور مردم درمراسمی باحضورعاشقان اهل بیت (ع) ضریح مطهر امامزاده علی النقی (ع) در روستای الله آباد بخش شهرآباد بردسکن منتقل شد.

وی اظهار داشت: این ضریح فلزی توسط خیر نیک اندیش حبیب الله حسین پور با مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیون تومان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عظیمی با بیان اینکه این ضریح در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد اضافه کرد: ضریح جدید دارای ۲ متر و ۶۰ سانتی متر ارتفاع و ۲ متر و ۵۰ سانتی متر طول و عرض دارد.

مدیر اجرایی بقعه امامزاده سید علی النقی (ع) روستای الله آباد بردسکن گفت: همه ساله با برگزاری طرح مودت خیران نیک اندیش در بهسازی و امکانات خدماتی و رفاهی مبالغی را به این آستان مطهر اهدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای تکمیل و آبادانی این مکان مقدس به همکاری بیشتر مردم خیراندیش و دلسوزان عرصه دین و فرهنگ نیازمند هستیم.

عظیمی در ادامه خواستار گازرسانی هرچه سریع‌تر و نیز آسفالت ۲کیلومتر جاده برای رفاه حال زائران و دسترسی بهتر به این آستان مطهر شد.

رییس هییت امنا بقعه امامزاده سیدعلی النقی (ع) بیان کرد: این روستا دارای آب و هوای معتدل است و زائران زیادی از توابع بخش شهرآباد برای زیارت و عرض ارادت به خاندان اهل البیت (ع) و ادای نذری به این مکان مقدس می‌آیند.

گفتنی است بقعه متبرکه امامزاده سیدعلی النقی (ع) در کیلومتر ۲۸جنوب بردسکن قرار دارد که بنای مذهبی آن باتوجه به شواهد به دست آمده در عصر صفویه ساخته شده است.   انتهای پیام//و.ت   ساخت ضریح فلزی امامزاده توسط یک خیر نیک اندیش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار اماکن زیارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اطعام ساده در روستای خور بردسکن

دریافت 8 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6063854

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • اوج تجلی هنر گچ‌بری در بقاع متبرکه قم
  • برگزاری اطعام ساده در روستای خور بردسکن
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • امامزاده شاه‌ سلیمان علی(ع)؛ زیارتگاه‌ مورد اقبال خراسان جنوبی‌ها
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی
  • بیش از ۲۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه کردستان بازدید کردند
  • رونق گردشگری مذهبی مازندران در بهار قرآن و طبیعت