Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:13:18 GMT

ایران قهرمان مسابقات تنیس روی میز صلح و دوستی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۲۷۶

ایران قهرمان مسابقات تنیس روی میز صلح و دوستی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات تنیس روی میز روز شنبه (۲۹ دی) با رقابت بیش از ۳۰ تیم ورزشی هیئت های دیپلماتیک مقیم ایران شروع شد که در نهایت تیم ایران به مقام قهرمانی رسید و تیم دیپلماتیک اندونزی و روسیه به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در رشته شطرنج نیز که شامگاه دیروز با رقابت ۲۴ شطرنج از نمایندگی های سیاسی کشورهای مختلف در سالن شطرنج فدارسیون فوتبال ایران برگزار شد، افغانستان رتبه اول و سوم را کسب کرد و مجارستان نیز به رتبه دوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد هارون نجم‌پور، معاون سفیر افغانستان، «هاسزونیتز زولتان وارگا» از مجارستان و حمید یافتالی سلطان از افغانستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم مسابقات شطرنج دیپلماتیک صلح و دوستی را کسب کردند.

در این رقابت‌ها، شطرنج‌بازانی از کشورهای ایران، روسیه، اندونزی، انگلیس، هندوستان، تاجیکستان، نیجریه و سازمان‌های بین المللی از جمله یونیسف و سازمان بهداشت جهانی حضور داشتند.

پهلوان‌زاده، رییس فدراسیون شطرنج ایران، با بیان اینکه مسابقات دیپلماتیک صلح و دوستی با استانداردهای مسابقات شطرنج برگزار شد، گفت: هرچند سطح این مسابقات از مسابقات جهانی و آسیایی شطرنج پایین‌تر است، اما به دلیل شرکت کنندگان و وجهه سیاسی آنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: این مسابقات با همکاری خوب وزارت امور خارجه، فدراسیون شطرنج و استقبال خوب هیئت های دپلماتیک مقیم ایران، تجربه موفقی بود که امیدوارم در دوره های بعد هم بتوانیم با ارتقای سطح مسابقات، این المپیاد را در سطح بالاتری برگزار کنیم.

کد خبر 4519552 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز جام دیپلمات ها وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش قدس آانلاین، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور چهار استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی، چهار استاد فیده و دو کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند