Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@07:25:58 GMT

پیشکسوت استقلال: کی‌روش باید در تیم ملی بماند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۳۸۸

آرش برهانی در مورد آخرین وضعیت استقلال و اینکه آبی‌پوشان هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌اند، گفت: اعتقاد من این است که استقلال در حال حاضر وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد. خیلی‌ها انتظار داشتند که نقاط ضعف این تیم با جذب چند بازیکن جدید و باکیفیت برطرف شود، ولی این اتفاق رخ نداد. استقلال در چند پُست نیاز به تقویت دارد و اگر بازیکنی به تیم اضافه نشود، این موضوع مشکل‌ساز خواهد شد، چرا که تیم‌های دیگر درصدد تقویت خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: جدا از مسائل فنی و جذب بازیکن، مشکلات مالی هم می‌تواند روی تیم تأثیر بگذارد. در حال حاضر بازیکنان با تمرکز کامل تمرین نمی‌کنند و باشگاه باید در این زمینه هم اقدامات لازم را انجام دهد. کار استقلال در نیم‌فصل دوم سخت است، ولی امیدوارم که این تیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد و خیلی زود به کورس قهرمانی برسد.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019 و شانس این تیم برای قهرمان شدن تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و خیلی‌ها هم انتظار دارند که قهرمان شویم. حالا هم با شکست دادن عمان در یک چهارم نهایی هستیم. امیدوارم که تیم ملی بازی به بازی با موفقیت جلو برود و در نهایت قهرمان آسیا شود.

برهانی در خصوص اینکه آیا موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی است یا خیر، اظهار داشت: خیلی‌ها می‌گویند که کی‌روش باید ایران را قهرمان کند، ولی من معتقدم جدا از این بحث، کی‌روش باید در تیم ملی بماند. این مربی باعث شد که در این سال‌ها شاهد پیشرفت تیم ملی باشیم و اگر کی‌روش برود احتمالاً دوباره پسرفت خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال تیم ملی فوتبال مشکلات مالی عمان تیم ملی بازی ایران تیم ملی کی روش آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شمس آذر در ضدحملات خطرناک است و آبی‌پوشان باید مراقب باشند توپ را در مرکز زمین لو ندهند.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده درباره دیدار آینده استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در صدرجدول قرار دارند از روحیه و انگیزه بالایی برای این مسابقه برخوردار هستند. البته شمس آذر هم تیم بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. این تیم در خانه خود با انگیزه و زهردار نشان داده و همچنین تیم گلزنی است.

وی در این رابطه افزود: شمس آذر در بازی گذشته خود مقابل فولاد در خانه به پیروزی رسید و مشخصا با روحیه مضاعف به مصاف آبی‌پوشان خواهند آمد.

باید مراقب ضد حملات شمس آذر باشیم و بازیکنان حواسشان باشد که توپ را در مرکز میدان لو ندهند، زیرا شمس آذر تیم جوان و دونده‌ای است. در کل اگر از موقعیت‌ها بهینه استفاده کنیم قطعاً می‌توانیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

نمی‌دانم چرا در این مقطع حساس باید چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره حواشی به وجود آومده در اردوگاه آبی‌پوشان، بیان داشت: واقعاً نمی‌دانم چرا باید اجازه دهند در این مقطع حساس چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد.

از نظر من وزیر ورزش باید به چنین مسائلی ورود کند و با دعوت از مربی و مدیرعامل از اختلافات آن‌ها جویا شود و با دعوت از بزرگان تیم باعث شوند تا اختلافات از بین برود تا در این چند هفته پایانی لیگ لطمه نخوریم.

مجوز حرفه‌ای وظیه‌ای است که بر گردن مدیرعامل باشگاه است و از خطیر توقع داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به مشکلات باشگاه رسیدگی کند و اخبار را صادقانه در اختیار هواداران بگذارند تا این حجم از حواشی به وجود نیاید.

مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه خواهیم خورد

فلاحت‌زاده در این رابطه ادامه داد: خیلی از افراد داخل باشگاه اصلاً فوتبالی نیستند و توقع دارند بازیکنان و مربی حرف آن‌ها را بخوانند. چگونه ممکن است تا به حال با توپ فوتبال یک شوت نکرده باشید و بعد درباره مسائل فوتبال نظر بدهید و بازیکنان را درک کنید.

قطعاً اگر این مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه زیادی خواهیم خورد. از کادرفنی و بزرگان باشگاه تقاضا دارم که در این برهه حساس از لیگ برتر آرامش را به بازیکنان تزریق کنند و با روحیه دادن به آن‌ها انشاءالله قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: جواد نکونام از ابتدای فصل تا الان با دستان خالی به مصاف رقیبان رفت و تا الان که فقط با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن به میدان می‌رود. امیدوارم که هواداران حمایت کنند تا به امیدخدا این ۷ بازی باقی مانده را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • عکس| استوری تند پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس