Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های آلمان می‌نویسند دولت آلمان می‌خواهد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کند، چون به رابطه سازمان‌های اطلاعاتی ایران با حملات تروریستی در اروپا شک دارد. در همین رابطه پروازهای هواپیمایی ماهان به آلمان قطع می‌شود.

 

بر مبنای اطلاعات روزنامه آلمانی زود دویچه ، شبکه تلویزیونی شمال آلمان (NDR) و شبکه رادیو تلویزیون غرب آلمان (WDR)، قرار است اداره فدرال خطوط هوایی آلمان در روزهای اخیر اجازه پرواز  ماهان ایر ایران را در آلمان لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت امور خارجه آلمان حاضر نشده است در باره این تصمیم اطلاعاتی منتشر کند.

 

ماهان ایر سه‌بار در هفته به دوسلدورف و یک‌بار نیز به مونیخ پرواز می‌کند. این شرکت هوایی از سال ۲۰۱۱ میلادی در فهرست شرکت‌های تحریم شده آمریکا قرار گرفته است. آمریکا سال‌هاست از هم‌پیمانان خود می‌خواهد ماهان ایر را تحریم کنند.

گفتنی است که این اقدام آلمان در ارتباط با تحریم‌های اتحادیه اروپا که از آغاز ژانویه علیه ایران برقرار شده‌اند نیست.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز هولناک خودروی شاسی‌بلند از روی بلوار (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • پرواز هولناک خودروی شاسی‌بلند از روی بلوار (فیلم)
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • باغ شاهزاده ماهان، همچنان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود