Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح قرآنی ۱۴۵۲ در ۴۶ کانون فرهنگی و هنری در حال برگزاری است، ابراز داشت: درس نامه فهم زبان قرآن نیز در ۱۲ خانه نور استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی امروز در نشست اعضای ستاد استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با گروه ارزیاب ستاد عالی مساجد کشور، گفت: در حال حاضر 612 کانون فرهنگی برای انجام فعالیت، پرونده آنها به ثبت رسیده و 30 پرونده در نوبت دریافت مجوز فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تعداد کل کانون های استان 580 کانون فرهنگی و هنری در سامانه سجا به ثبت رسیده اند، اظهار داشت: تاکنون 35 هزار و 196 نفر از اعضای این کانون ها در سامانه سجا اسامی آنها ثبت شده است.

 

دولت آبادی ضمن بیان اینکه در مدت دو ماه از آغاز فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد استانی کانون های فرهنگی هشت برنامه ویژه در استان برگزار شده، ادامه داد: براساس طرح سامانه «سحاب» همایش بزرگ «سبک زندگی آسان» با حضور معاون بنیاد ملی خانواده در شهر دیشموک با حضور انبوه مردم برگزار شد.

 

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه های تخصصی روانشناسی خانواده در شهر دهدشت و یاسوج سخن به میان آورد و اضافه کرد: همایش بزرگ «انقلاب به روایت هنر» با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و قشرهای مختلف مردمی در مسجد شهیدان گچساران به عنوان تنها مسجد استان که در دوران پیروزی انقلاب شهید داشت، برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» نیز در شهر یاسوج برگزار شد، گفت: برگزاری چهار محفل قرآنی در مناطق محروم استان نیز از دیگر برنامه های برگزار شده است.

 

دولت آبادی از تشکیل گروه سرود یک هزار نفری کانون های مساجد خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای اجرای گروه 400 نفری در روز 12 بهمن همزمان با لحظه تاریخی ورود امام امت به میهن اسلامی در مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج انجام گرفته و سایر گروه نیز در دیگر شهرستان های استان اجرا خواهند داشت.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح قرآنی 1452 در 46 کانون فرهنگی و هنری در حال برگزاری است، ابراز داشت: درس نامه فهم زبان قرآن نیز در 12 خانه نور استان برگزار می شود.

 

وی برگزاری طرح تفسیر جزء 5 و 6 قرآن در سطح استان را از دیگر فعالیت ها دانست و خاطرنشان کرد: برنامه های هفته کتاب و توزیع اموال کتابخانه ای به ارزش 200 میلیون تومان در این مدت زمان کوتاه مسئولیت صورت گرفت.

 

دولت آبادی از انعقاد تفاهم نامه با انجمن هنرهای نمایشی استان به منظور تولید تئاتر مسجدی و ارزشی خبر داد و گفت: تلاش ما اجرای برنامه ها و فعالیت ها در راستای سیاست های ستاد عالی و ایجاد شور و نشاط در سطح کانون هاست.

 

شایان ذکر است، سفر گروه ارزیاب ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور به منظور ارزیابی برنامه سرود 40 هزار نفری در سطح کانون های فرهنگی و هنری استان ها به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیگیری برنامه های ابلاغی حوزه معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی در استان ها صورت می گیرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان آسیب های اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح قرآنی ۱۴۵۲ کانون های فرهنگی و هنری تفاهم نامه هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان