Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان طي بازدید میدانی از بنادر مسافري و اسكله هاي گردشگري جزاير قشم و هنگام، از ساخت سایبان، محوطه سازی و ایجاد مراکز رفاهی در این مبادی گردشگری تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان، «اله مراد عفیفی پور» با همراهی معاونین دریایی، فنی و نگهداری و مهندسی عمران این اداره کل و مدیر بنادر و دریانوردی قشم، ضمن حضور در بنادر مسافری و اسکله های گردشگری این شهرستان، نحوه خدمات رساني به مسافران و گردشگران را به صورت میدانی مورد ارزيابي و پايش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازديد از بنادر پل و لافت در جزيره قشم و بررسي الزامات ايمني در عمليات جابجايي خودروهاي مسافران دريايي توسط شناورهاي لندينگ كرافت از جمله برنامه هاي سفر مدير كل بنادر و دريانوردي و هيات همراه به بزرگترين جزيره خليج فارس بود.

 

عفيفي پور در بازديدهاي ميداني خود از اسكله هاي گردشگري جزایر قشم و هنگام ضمن گفتگو با مسوولان تعاوني هاي شناورهاي تفريحي بر لزوم رعايت ضوابط ايمني در گشت هاي دريايي و استفاده از شناورهاي استاندارد تاكيد كرد.

 

وی با بیان اینکه ایمنی سفرها و ثبت خاطرات خوش برای هموطنان مهم ترین مولفه برای یک سفر دریایی است، گفت: با شناورهایی که به هر دلیلی الزامات سفرهای ایمن دریایی را رعایت نکنند و در این رابطه به تذکر مسئولین امر توجهی نداشته باشند، برخورد قانونی می شود.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، از زمستان سال گذشته، ساخت هشت فروند اسکله فلزی شناور به ارزش مجموع 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این سازمان و با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی، در دستور کار قرار گرفت که تاکنون تمامی این اسکله ها با هدف ارتقای سطح ایمنی سفرها و گردشگری دریایی برای استفاده مردم و بهبود معیشت جزیره نشینان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

عفیفی پور اضافه کرد: برای امسال نیز، احداث سایبان، محوطه سازی، ایمن سازی مسیرها و ساخت سرویس های بهداشتی توسط سازمان بنادر در این اسکله ها در دستور کار قرار دارد که تا پیش از شروع طرح نوروزی سال 98، این پروژه به پایان می رسد.

 

این مقام مسوول بیان داشت: این اسکله های شناور فلزی در مبادی گردشگری طبل، گوران، گورزین، سهیلی، کندالو، لافت قدیم و شیب دراز در جزیره قشم و همچنین جزیره هنگام واقع شده است.

 

شایان ذکر است، استان هرمزگان با برخورداری از 14 جزیره و بهره مندی از 10 بندر مسافری و بزرگترین ناوگان سفرهای دریایی، به عنوان پایتخت مسافرت هایی دریایی ایران شناخته می شود.

 

نیمه دوم هر سال با مساعد شدن آب و هوا، میلیون ها مسافر و گردشگر به شهرهای ساحلی این استان مسافرت کرده و در مسیرهای بین سرزمین اصلی و جزایر خلیج فارس، سفرهای لذت بخش دریایی را تجربه می کنند.

 

ترابری بیش از 13 میلیون نفر سفر دریایی طی نُه ماهه امسال در بندرهای استان هرمزگان به ثبت رسیده است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان آسیب های اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اسكله گردشگری مراکز رفاهی جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های بوشهر در حال ساخت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید طالب لواسانی افزود: همچنین ۳۳ مجتمع خدماتی جدید هم در مرحله استعلام و جانمایی است.

وی با اشاره به نقش مجتمع‌های خدمات رفاهی در کاهش تصادفات جاده‌ای، یادآور شد: در زمان حاضر ۲۸ مجتمع خدمات بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر به بهره‌برداری از ۳ مجتمع خدمات بین راهی در سال گذشته اشاره و بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۱۲ مورد بازدید نظارتی از مجتمع‌های خدمات بین راهی استان به‌منظور رفع مشکلات و ارتقای خدمات به مسافران صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی به عنوان مجموعه‌ای برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای دارای امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، محل پارک، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.

لواسانی از کاربران جاده‌ای خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی درخصوص خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، شکایت خود را را از طریق شماره ۱۴۱ ثبت کنند تا پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های بوشهر در حال ساخت
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • (تصاویر) جزیره صدف دریایی
  • چطور اقامت خود را در کیش خاطره انگیز کنید؟
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی