Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد نشست خبری جشنواره فرهنگی و هنری «درخشش» ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

شایان ذکر است جشنواره درخشش که با مشارکت تعدادی از وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای علمی ، فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد در حوزه های کتاب، عکس ، فیلم مستند و سرودهای انقلابی آثار برگزیده ای را که با موضوع انقلاب اسلامی خلق شده اند معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نشست خبری جشنواره درخشش ، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 3 بهمن در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

اسامی تعدادی از وزارتخانه ها و سازمان های که در برگزاری جشنواره درخشش مشارکت دارند به این شرح است:

وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزرات علوم و تحقیقات و فناوری ، سازمان تامین اجتماعی ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، مجمع ناشران انقلاب اسلامی ، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ، خانه کتاب ، بنیاد سینمایی فارابی، سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمان تبلیغات اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، مرکز اسناد انقلاب اسلامی ، انجمن عکاسان انقلاب اسلامی ، انتشارات سوره مهر.

اطلاعات تکمیلی ، زمان و جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره در نشست خبری روز چهارشنبه 3 بهمن به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند