Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد گفت: استاندار طولانی شدن مدت سرپرستی 8 ماهه را در بروجرد پیگیری کند و وزارت کشور هم در خصوص حکم شهردار اقدام کند چرا که این بلاتکلیفی و طولانی شدن مدت سرپرستی به ضرر شهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد با اشاره به تذکراتی به مسئولین اظهار داشت: فرماندار بروجرد 8 ماه است که به عنوان سرپرست مشغول به خدمت هستند، کدام شهرستان مسئولی 8 ماه سرپرست است؟سرپرست حداقل برای 2 ماه است نه 8 ماه، یا حکم بزنید و یا اعلام کنید، چرا که سرپرستی مدیران در دستگاه ها سبب بی رغبتی آنها برای انجام خدمات می شود و شهر با این اقدام ضرر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر فرمانداری بروجرد، در شهرداری هم این گونه است و شهردار جدید که حدود 40 روز است انتخاب شده هنوز حکمی از سوی وزارت کشور برای وی صادر نشده در صورتی که باید وزارت کشور یا حکم بزند و یا رد کند، این همه بلاتکلیفی به ضرر شهر است.

به گفته وی خیلی از ادارات بروجرد سرپرست دارند و باید استاندار به این موضوع رسیدگی کند و چندین ماه سرپرستی، بلاتکلیفی است و این مناسب نیست و در راستای مشکلات شهرداری، این نهاد فقط مدیریت نیاز دارد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: بروجرد شهری است که ظرفیت های خوبی دارد و نیاز به یک مدیریت جهادی دارد که دلسوزانه در راستای حل مشکلات اقدام کند.

وی بیان کرد: در شهرداری بروجرد باید 600 نیرو فعالیت داشته باشند در حالی که 1574 نفر در شهرداری بروجرد مشغول به کار هستند و 900 نیروی مازاد در این نهاد وجود دارد و وزارت کشور برای شهردار جدید یا حکم بزند و یا رد کند تا از این حالت بلاتکلیفی خارج شود و هر چه زودتر برای رفع مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

به گفته وی افرادی که مسئولیت دارند باید از خدا بترسند و سیاسی کاری نکنند و مسئولین نباید با عملکرد نامناسب خود، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و ضروری است تا هر چه سریعتر استانداری، وزارت کشور و نمایندگان شهر این موضوع سرپرستان را جدی بگیرند و این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دهه فجر اضافه کرد: مسئولین باید در دهه فجر آمار و عملکرد خود را به اطلاع مردم و نسل جدید برسانند و خدماتی را که نظام در طول این سالها ارائه داده را اطلاع رسانی کنند.

به گفته وی تا قبل از پیرزوی انقلاب اسلامی ایران انسان هایی بزدل و عیاش حکومت می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران حکومت پهلوی و زور برچیده شد و نظامی برقرار شد که جهتش جهت الهی بود و عزت و عظمت ایران اسلامی با استقلال به دست آمد.

وی اضافه کرد: آمریکا روز به روز در حال ضعیف شدن است و بسیاری از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر قدرت های زورگو ایستاده اند و برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند و هدف شهدا استقلال، پیشرفت و عظمت بود و باید تلاش کنیم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم.

در ادامه سرهنگ مجید سوری در جلسه هماهنگی مراسم دهه فجر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در بخش های مختلف بازگو شود و نسل جدید نیز از این دستاوردها آگاه شوند.

وی اضافه کرد: در بنرهایی که به مناسبت دهه فجر در سطح شهر نصب می شود بهتر است علاوه بر پیام تبریک این ایام، در هر بنر یکی از دستاوردهای انقلاب نیز درج شود.

به گفته وی امسال در تلاش هستیم تا همزمان با برنامه شب های انقلاب، میز خدمت نیز دایر شود  تا مردم بتوانند سوالات خود را مطرح کنند و مسئولین هم جوابگوی آنها باشند.

سوری برگزاری مسابقات در محلات و در بین مردم، اعزام تیم های درمانی و پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از نخبگان شهرستانی، دیدار و سرکشی از تعدادی خانواده محرومین، برگزاری پیاده روی خانوادگی  و برگزاری نشست های سیاسی و روشنگری را از مهمترین برنامه های اجرایی این ایام اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: وضعیت شهرداری مناسب نیست و تعدادی از دستگاه هایی که به شهرداری بدهکار هستند ضروری است تا این مبلغ بدهکاری را به شهرداری تزریق کنند تا بخشی از مشکلات حل شود.

به گفته وی ضروری است تا هر چه سریعتر برای رفع مشکلات کارگران شهرداری بروجرد فکری شود.

در ادامه رضا آرایی فرماندار بروجرد گفت: با توجه به تبلیغات مسموم دشمن، امسال باید برنامه های دهه فجر بهتر و باشکوه تر برگزار شود و در راهپیمایی 22 بهمن مردم بار دیگر با حضور خود حماسه ای بزرگ را خلق کنند.

وی اضافه کرد: در دهه فجر تعدادی پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند که در ایام دهه فجر حضور همه مدیران برای اجرای برنامه ها ضروری است و فقط مدیر مربوطه حضور داشته باشد و نباید ارائه خدمات در ادارات تعطیل شود.

به گفته وی همه مدیران در این ایام باید پاسخگو باشند و آمار و عملکرد خود را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید