Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل عمان با حضور نیمی از بازیکنان برگزار شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان یک روز پس از دیدار مقابل عمان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو باشگاه کریکت ابوظبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنانی که مقابل عمان از ابتدا در ترکیب بودند، با انجام ریکاوری در هتل، در تمرین تاکتیکی امروز غایب بودند.

* بازیکنان 15 دقیقه ابتدایی تمرین کار با توپ را انجام دادند تا با حضور کارلوس کی‌روش دستور آغاز تمرین داده شود. پس از حضور کی‌روش در تمرین، بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین تمرینات خود را آغاز کردند.

* دروازه‌بان‌های تیم ملی به صورت جداگانه از ابتدا با الکساندر لوپز مشغول تمرین بودند و آمادگی بالایی داشتند.

* بازیکنان پس از گرم کردن در یک گروه به بازی آقا وسط با حضور دو بازیکن توپ گیرنده پرداختند و حدود 10 دقیقه از تمرین به این بخش اختصاص داشت.

* کارلوس کی‌روش هنگام انجام بخش ابتدایی تمرین، با جدیت مشغول طراحی تمرینات تاکتیکی بود که یکی از اعضای تدارکات با چیدن کنز و نیزه‌های تمرین، او را کمک می‌کرد.

* بخش بعدی تمرین تیم ملی استارت‌های کوتاه و بلند بود و بازیکنان تمرین استقامتی انجام دادند. در بخش بعدی هم پاسکاری‌های ترکیبی در دستور کار قرار داشت که کارلوس کی‌روش این بخش تمرین را به دقت زیر نظر داشت.

* تلویزیون CCTV چین امروز در تمرین تیم ملی حضور داشت و مشغول تهیه گزارش از تمرین ایران بود که حریف چین در مرحله یک چهارم نهایی بود.

* این تمرین حدود 30 دقیقه برای رسانه‌ها باز بود و با جدی شدن تمرینات تاکتیکی، تمرین پشت درهای بسته پیگیری شد.

اوسیانو کروز: فعلاً چیزی نبرده‌ایم و فقط حق داریم 4 روز بیشتر در امارات باشیم



انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت