Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید پیش از ضربه پنالتی شب گذشته بازیکن عمان، لحظه‌ای به یاد پنالتی که از کریستیانو رونالدو گرفت، افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در پی پیروزی شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان و راهیابی به جمع هشت تیم برتر هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، خبرگزاری فرانسه (AFP) نوشت: «ایران که به دنبال کسب جام قهرمانی است از پنالتی دقیقه اول عمان در شروع بی‌نظمش جان سالم به در برد و سرانجام با برتری ۲ بر صفر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال که در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرده بود و در این بازی هم ضربه پنالتی احمد مبارک المحیجری، کاپیتان عمان را با شیرجه‌ای به سمت راست خود مهار کرد، در مورد این صحنه به خبرگزاری فرانسه گفت: «صادقانه باید بگویم که پیش از زدن ضربه پنالتی بازیکن عمان برای کسری از ثانیه به کریستیانو رونالدو فکر کردم. نمی‌خواستم مردم فکر کنند پنالتی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - پنالتی رونالدو - مهار کردم، اتفاقی بود، اما مهار پنالتی‌ها جزو وظایف و مسئولیت‌های من به منظور کمک به تیم است».

بیرانوند همچنین در گفت‌وگو با صفحه توئیتری سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره عملکرد موفق خود در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان اظهار داشت: به تنها چیزی که فکر می‌کردم، مردم عزیز ایران بود و می‌خواستم آنها را شاد کنم. می‌دانستم مردم بازی‌های تک‌حذفی را می‌بینند و ما را دعا می‌کنند. باید بیشتر تمرکز می‌کردم. خدا را شکر توانستم به تیم ملی کمک کنم و دل مردم را شاد کردم.

وی درباره مهار پنالتی گفت: خودم تصمیم گرفته بودم که به سمت راست حرکت کنم و سردار آزمون گفت که بازیکن عمان، پنالتی را به سمت راست می‌زند. وقتی دیدم که خودم می‌خواهم به راست بپرم و سردار هم چنین حرفی به من زد، گفتم شاید حکمتی در این موضوع است و تصمیم گرفتم به سمت راست حرکت کنم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه ذوب آهن، با نظر کارشناسان داوری، در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم، یک آفساید اشتباه از بازیکن ما گرفته شد و دو پنالتی نیز برای سبزپوشان اصفهانی اعلام نشد که می‌توانست پیروزی پرگل‌تری را در خانه برای شاگردان محمد ربیعی رقم بزند.

البته انتشار این ویدئو به منزله اعتراض به امر سخت قضاوت نیست و تنها برای اطلاع رسانی به هواداران محبوب ذوب‌آهن و اهالی فوتبال است ولی با این حال، باز هم ادامه می‌دهیم.

لازم به ذکر است که ذوب آهن این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

کد خبر 6086957

دیگر خبرها

  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال