Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:15:16 GMT

خودرو رانندگان مست در البرز ۲ ماه توقیف می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۶۳۱

خودرو رانندگان مست در البرز ۲ ماه توقیف می‌ شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از تشدید برخورد با رانندگان مرتکب شرب خمر و استفاده کنندگان از مواد روانگردان خبر داد و گفت: خودروی مرتکبین به مدت دو ماه توقیف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حاجی رضا شاکرمی در خصوص تشدید مقابله با رانندگان مرتکب شرب خمر و استفاده کنندگان از مواد روانگردان گفت: با توجه به پیشنهاد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز و به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و مقابله قانونمند با متخلفان در صورت اثبات حالت مستی رانندگان از طریق دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی فنی در اختیار پلیس، علاوه بر مجازات‌های پیش‌بینی شده در بند ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروی مرتکبین به مدت دو ماه توقیف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: پس از اتمام مدت توقیف و سیر مراحل قانونی نسبت به ترخیص آن بر اساس مقررات اقدام شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: دستگاه قضایی در زمینه برخورد با متخلفین و هنجارشکنان، قاطع و بدون چشم پوشی برخورد خواهد کرد.

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از برخورد لازم قضایی با اخلالگران در نظام اقتصادی و مخلّین فضای مجازی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی دادستان‌های شهرستان های استان قزوین در سال 1403 که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دادسرا عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه خویش را از اقدام نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اقدامات شرورانه و ددمنشانه رژیم سفاک اشغالگر قدس را اعلام می‌داریم و با استناد به کلام امام عزیز معتقدیم که باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، افزود: در حوزه ی جنگ سخت نیروهای مسلح کشور ضرب شصت و سیلی تدافعی خوبی در مقابل شرارت‌های دشمنان در شب گذشته به عنوان اقدام اولیه به صورت دشمن سفاک ایران اسلامی زدندآ اما باید در حوزه جنگ نرم هم در مقابل قلم به دستان و جیره‌خواران داخلی هم اقدامات لازم صورت پذیرد، لذا برخورد لازم با اخلالگران نظام اقتصادی و مخلین فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • نوگواهینامه ها نقش کمتری در تصادفات دارند!
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • لزوم احیای پلیس افتخاری برای پیشگیری از تخلفات رانندگی
  • اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگان در نبستن کمربند ایمنی