Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران از صدور ۲۲۵ هزار و ۹۴۱ ابلاغ الکترونیکی طی ۹ ماه نخست امسال در حوزه‌های قضایی استان مازندران خبر داد و گفت: ۲۷۰ هزار و ۱۹۸ ابلاغ نیز در ۹ ماه نخست امسال در دادگستری مازندران صادر شده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمد علی کریمی مله، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران گفت: ۲۷۰ هزار و ۱۹۸ ابلاغ در ۹ ماه نخست امسال در دادگستری مازندران صادر شده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۹۴۱ ابلاغ به صورت الکترونیکی و ۴۴ هزار و ۲۵۷ ابلاغ سنتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری حوزه‌های قضایی استان در ماه‌های اخیر بیش از ۸۴ درصد ابلاغیه‌ها بصورت الکترونیکی صادر شده است.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران با اشاره به فعالیت ۴۳ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مازندران افزود: طی روز‌های اخیر، پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان آمل نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران قضایی ابلاغ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

به گزارش جماران؛ وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر  هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

دیگر خبرها

  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد