Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از برگزاری همایش ملی «چهل قلم» به‌منظور تجلیل از ۴۰ نویسنده برتر کشوری در حوزه‌های مختلف در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت: در استان ایلام از نویسنده برتر در حوزه دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

مراد جلیلیان، صبح امروز (1 بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر اساس طرح نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور از 40 نویسنده برتر در حوزه‌های مختلف در یک برنامه سراسری تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه بر اساس برنامه اعلامی در هر استان از یک و یا دو نویسنده برتر حوزه دفاع مقدس و درمجموع 40 نویسنده تجلیل می‌شود، ابراز کرد: این همایش نیز همانند سراسر کشور در روز 8 بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: در این همایش از حاج رحیم مخدومی نویسنده برتر کشوری و نویسنده کتاب «گلین، عروس سرخ‌پوش» با حضور مسئولان کشوری و استانی و علاقه‌مندان به کتاب و حوزه دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

 

جلیلیان، با اشاره به رونمایی کتاب «گلین عروس سرخ‌پوش» در این مراسم، اظهار کرد: همچنین در این همایش از 3 نویسنده برتر استانی در حوزه‌های مختلف شامل یک نویسنده خواهر و دو نویسنده برادر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه استان ایلام تنها استانی است که در این مراسم از نویسندگان استانی خود در قالب اجرای همایش 40 قلم برتر در حوزه دفاع مقدس تجلیل می‌شود، گفت: «گلین عروس سرخ‌پوش» توسط نشر شاهد منتشرشده و ماجرای این کتاب برگرفته از واقعیت و در روستایی به نام «گلین» سپری می‌شود که تمام مردان این روستا که 40 تَن بودند، در جریان فعالیت ضدانقلاب در منطقه کردستان، به اسارت نیرو‌های دشمن درآمدند.

 

گفتنی است رحیم مخدومی در سال ۱۳۴۵ در ورامین به دنیا آمده و از سن ۱۷ سالگی تا پایان سال ۱۳۶۷ به‌طور متناوب، در شش نوبت درصحنه‌های جنگ تحمیلی حضورداشته و نوشتن در قالب کتاب را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت زهرا س خبرگزاری شبستان شهید انقلاب اسلامی حجت الاسلام روحانی تشییع استان بوشهر آسیب های اجتماعی سپاه پاسداران سپاه چهل قلم انقلاب اسلامی همایش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

پیراهن بایرن مونیخ دوباره به فرم تمام قرمز باز می گردد.

طرفداری | بایرن مونیخ به زودی از پیراهن اول خود در فصل آینده رونمایی می کند اما تصاویر مربوط به این پیراهن، زودتر از رونمایی رسمی آن لو رفته است. بایرن مونیخ از این پیراهن که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می کنید، در تاریخ 12 می و در تقابل با وولفسبورگ استفاده خواهد کرد.

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد