Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:39:06 GMT

پخش فصل دوم «ممنوعه» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۷۱۲

به گزارش افکارنیوز ، پخش قسمت ۱، فصل دوم سریال «ممنوعه» به کارگردانى امیر پورکیان و تهیه کنندگى على اکبر نجفى امروز، دوشنبه (۱ بهمن) توسط موسسه سرو رسانه پارسیان در سراسر کشور آغاز شد.

فصل اول و ۱۳ قسمتی این مجموعه، مورد استقبال مخاطبان نمایش خانگی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است خواننده تیتراژ فصل دوم این سریال «رضا بهرام» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سریال «ممنوعه» که سرمایه‌گذار آن «صادق یاری» و جانشین تهیه‌کننده «مهدی یاری» است از اوایل شهریور امسال در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

سریال نمایش خانگی «ممنوعه» هر هفته دوشنبه‌ها با شعار «ممنوعه ممنوع نیست» در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، امیر جعفری، هادی حجازی فر، بهاره افشاری، لیلا زارع، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، علی استادی، فاطمه گودرزی، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، خاطره اسدی، نیما شعبانژاد، مصطفی قدیری، شهرام قائدی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، شیوا خسرو مهر، سوگل خالقی، نیلوفر رجائی فر، محمد امین و شیدا یوسفی بازیگران این سریال هستند.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی...

سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از: جانشین تولید: صابر احدی، مدیر برنامه‌ریزی فاز اول: حامد شریفی‌نیا، مدیربرنامه ریزی فاز دوم: مسعود حقی، برنامه‌ریز: جاوید یزدانی، دستیار اول کارگردان: رضا عزیزی، مدیر صدا برداری: محمد شاهوردی و با تشکر از علی کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، تدوین: سیامک مهماندوست، صداگذار: حسین ابوالصدق، موسیقی: حبیب خزایی‌فر، تصویربردار: محمد حسن‌پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مدیران تدارکات: مهران مداحیان، مهدی مجلل، مدیر تبلیغات: سپیده هاشمی محتشم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رسانه نیکی کریمی امیر جعفری میلاد کی مرام امیرحسین آرمان سریال ممنوعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درخصوص انتقاد برخی از کاربران شبکه نمایش خانگی از تعدادی از سکوهای صوت و تصویر به علت پخش تبلیغات بازرگانی گفت: ما سه نوع تبلیغات داریم، یک نوع تبلیغات سیاسی است که نزدیک انتخابات پخش می شود،  یک نوع تبلیغات مذهبی و ایدئولوژی است و یک نوع دیگر تبلیغات، تبلیغات تجاری است.

وی افزود: در این تبلیغات تجاری یک نفعی  می رسد به صاحب نمانامی یا صاحب برندی. در این بخش مشخص دستورالعمل داریم ولی نکته اش این است که این یک بخشی است که ذی نفعی دارد. مثلا ۶ سکوی ابتدای ما در نمایش خانگی سال گذشته حدود ۲ هزارو ۶۲۰ میلیارد تومان از این حوزه بهره مند بودند، ۶ سکوی پرکاربرد و اصلی  از منظر مخاطب، این مسئله ای جدی است و بستر نشر این تبلیغات را همه مردم می دانند .

وی گفت: شکایت و حرف مردم در این حوزه چی است؟ مردم اعلام می کنند که ما خیلی تبلغ می بینم. مردم اعلام می کنند که رده سنی در تبلیغات رعایت نمی شود و غیرمتعارف است پس این مسئله ابعاد مختلفی دارد.

وی گفت: پس دستور العمل هایی که داده می شود باید جامع باشد، یعنی نیازهای و دغدغه های مردم و یوزرهای کاربرها را کامل پوشش بدهد. حوزه دیگر این است که حاکمیت یک سری دغدغه هایی دارد مثلا مسئله زندگیف چون تبلیغات پرتکرار است و تاثیری که تبلیغات می تواند روی سطح زندگی و فرهنگ مردم بگذارد قابل توجه است و لایه دیگر خود فعالان صنعت هستند.

وی افزود: در این دستورالعمل ها ما سعی کردیم همه ابعاد را ببنیم، ما نشست هایی با کارشناسان این حوزه و استادان دانشگاه در رشته ارتباطات و رشته های جامع شناسی و مرتبط برگزار کردیم، حدود بیست کشور را مطالعه کردیم که صنعت تبلیغات خیلی جدی دارند. که برسیم به این چه فضای وجود دارد در صنعت تبلیغات دنیا و چه قوانینی دارند. این چارچوب ها خیلی مهم است باید نقطه تعادل همه ذی نفع ها باشد هم مردم در عین حال هم حاکمیت و هم خود فعالان صنعت .

وی گفت: در این دستورالعمل ها باید گزینه های باشد که مردم خودشان بتوانند خودشان کیفیت پخش را انتخاب کنند و اینکه مسئله رد تبلیغ خیلی مهم است.

سکوها ملزم هستند که به کاربر اطلاع دهند برای انواع سرویس هایی که وجود دارند. مثلا ما مشخص کردیم رسانه هایی که اشتراک محور هستند دوتا تبلیع در ابتدای محتوا و دوتا در انتهای یک محتوا داشته باشند.

خلعتبری افزود: هر دستورالعملی مادامی که ضمانت اجرایی نداشته باشه خیلی جدی تلقی نمی شود ما در این دستورالعمل ضمانت اجرا در نظر گرفتیم، بحث  جریمه ریالی و نقدی در نظر گرفتیم برای سکوهایی مختلف.

وی گفت: در تمام سکوها سامانه ساپرا وجود دارد و امکان ندارد سکوی باشد و مجوز ساترا را داشته باشد اما سامانه ساپرا نداشته باشد مردم می توانند شکایت خودشان را در این بخش درج کنند که بررسی و برخورد خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی